צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

30/04/2012

|

12:44

seperator

הבטן שתפחה מסיבות שונות ממאנת לחזור למימדים נשלטים, ונדמה שאתם הופכים לדמות אחרת בעיני המראה, דמות שאתם לא ממש מחבבים ורוצים להישאר איתה לאורך החיים. אפשר לסור למרפאות האסתטיקה רפואית ולהגשים את חלום הורדת המשקל בניתוח פלסטי אחד או שניים, כשלוקחים אחריו את השלב הבא  - מתיחת בטן. מדובר בחלום שאותו חולמות בדרך כלל נשים בקרבת גיל הארבעים, או גברים שהשמינו והדרך לרדת במשקל רצופה בקשיים. הניתוח הזה נחשב לניתוח שלא מן הקלים, כשהוא מצריך התייחסות לחלקי גוף שונים ולא רק לעור המדולדל והרפוי שמעטר את אזור הבטן, האגן והמותניים.

פעמים רבות נראה כאילו הבעיה העיקרית היא מראה העור

פעמים רבות נראה כאילו הבעיה העיקרית היא מראה העור


מה כרוך בניתוח מתיחת בטן?

הניתוח מצריך חיתוך בחלקי הבטן, מתיחת העור על פני הבטן וייתור העור שאינו בשימוש – תוך גזירתו ותפירתו. בין השאר משתמשים בשיטות לשאיבת שומן מהבטן כדי לחטב אותה ככל הניתן, ובמקרים שונים – אילו התבקש וסוכם כך מראש, שולב ניתוח לקיצור הקיבה או כל שיטה אחרת שבה משתדלים למנוע את העליה הבאה במשקל.
הפיתרון הזה יכול להתאים אך ורק אילו הצטברו נוזלים בין שכבות העור והשרירים

הפיתרון הזה יכול להתאים אך ורק אילו הצטברו נוזלים בין שכבות העור והשרירים


תיקון של מראה העור באמצעות לייזר

פעמים רבות נראה כאילו הבעיה העיקרית היא מראה העור, ולא השומנים שתחתיו ועודף המשקל. המרקם הלא אחיד של העור שנגרם עקב היעדרו של מיצוק העור הוא תוצאה של מתיחת העור ולאחר מכן הרזיה וירידה במשקל. לאחר שעורכים את הניתוח למתיחת בטן, ממצקים אותו, כשהשיטה למיצוק מתבצעת באמצעות לייזר המזרז את ההתחדשות של הקולגן.

מתיחת הבטן באמצעות ניקוז לימפטי
הפיתרון הזה יכול להתאים אך ורק אילו הצטברו נוזלים בין שכבות העור והשרירים, והעיסוי הלימפטי עשוי לסייע לפזר את הנוזלים המתפיחים את פני הבטן, וכך להשטיח בחזרה את העור שנחשב יחסית למוצק. יש לקחת בחשבון את מצבו הבריאותי של החולה, והאם הוא חולה מחלה כמו למשל סוכרת, כליות או כלי דם.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל