צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

25/04/2012

|

15:49

seperator

כיום כאבי ראש הנובעים ממיגרנה פוקדים כ 17 אחוז מהנשים ושישה אחוז מהגברים, כלומר נתח נרחב מאוד מהאוכלוסיה סובל ממיגרנות. סבל זה אינו עינינם הפרטי כיוון שהוא גורר אובדן ימי עבודה, הוצאות כספיות של קופות החולים ולכן ההשפעה היא רחבה יותר ממה שניראה לעין. על פי מחקר שפורסם לאחרונה יתכן שיש תקווה עבור אותם אנשים הסובלים ממיגרנה ואינם מסוגלים לטפל זאת באמצעים התרופתיים הרגילים.

כיום כאבי ראש הנובעים ממיגרנה פוקדים כ 17 אחוז מהנשים ושישה אחוז מהגברים

כיום כאבי ראש הנובעים ממיגרנה פוקדים כ 17 אחוז מהנשים ושישה אחוז מהגברים


ממה ניגרמת המיגרנה ?

במשך שנים בודקים החוקרים את ההשערה כי מגרנות נגרמות כתוצאה מגירוי של עצבים טרגמינאלים. כאשר פוגעים בתפקוד השרירים סביב עצב זה באמצעות הזרקת חומר משתק כמו בוטוקס כאב הראש פוחת ולעיתים אף חולף. על פי מחקרים אחרונים הסרת שרירים אלו, כלומר הסרת גורמי הגירוי מציעה פתרון קבוע המושג יחסית בקלות. במחקרים נוספים התגלו אחוזים גבוהים של ניתוחים שהעלימו את כאבי הראש.
לניתוח בטוח וקצר יש השפעה רבה על איכות החיים של המטופל

לניתוח בטוח וקצר יש השפעה רבה על איכות החיים של המטופל


טיפול המנתח הפלסטי

למרות שעדיין לא מקובל לקשר בין ניתוחים פלסטיים לבין טיפול במיגרנה מנתחים פלסטיים רבים עוסקים לעיתים בטיפול כירורגי של מערכת העצבים ההיקפית ומטפלים בכאבים עצביים. המחקר האחרון מראה כמעט בבירור כי טיפול במיגרנות באמצעות ניתוחים פלסטיים הינו בטוח, אפקטיבי וקצר. כלומר לניתוח בטוח וקצר יש השפעה רבה על איכות החיים של המטופל, ובעיקר שמטופל זה מהווה נתח גדול מהאוכלוסיה.

בחירת המנתח הפלסטי
כהכל ניתוח פלסטי חשיבות המנתח היא עצומה. חשוב מאוד לבחון היטב את המנתח הפלסטי לפני הניתוח עמו ולקבל מידע אודותיו. המנתח חייב להיות בעל רישיון לעסוק במקצוע הרפואה ובעל הסמכה בתחום הניתוחים הפלסטיים. לאחר מכן מומלץ לקבל מידע והמלצות ממטופלים שטופלו על ידיו על מנת לקבל תמונה מקיפה אודותיו. לבסוף, חשוב לבקש פגישת ייעוץ ולהשוות את הרופא לרופאים אחרים על מנת לקבל את ההרגשה הבטוחה ביותר לגבי הרופא ולהתרשם ממנו בצורה נכונה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל