צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

25/04/2012

|

15:45

seperator

קוסמטיקה רפואית הינו טיפול מורכב יותר מטיפול קוסמטי רגיל לפנים. מדובר על תחום שמושקעים בו מירב החידושים האחרונים והותאמו לדרישות של שוק הצרכנים. באמצעות האסתטיקה רפואית ניתן להגיע פתרונות מהירים בתחום היופי, להעניק מענה לבעיות עור שונות כמו למשל לפטרת הציפורן, לטפל בבעיות עור בכל מה שקשור לאנטיאייג'ינג כמו למשל במתיחת עור הפנים, מילוי קמטים ועוד. האנשים שעומדים מאחורי התחום הם בעלי הסמכה והכשרה אחרת מזו שעוברת קוסמטיקאית. ההכשרה הינה בעלת אופן קליני, כלומר – העוסקים במלאכה רוכשים ידע רפואי שבאמצעותו מטפלים באנשים הפונים בבעיות רפואיות שונות.

תפקידה של קוסמטיקאית רפואית אינו רק טכני בלבד

תפקידה של קוסמטיקאית רפואית אינו רק טכני בלבד


הבדל בין קוסמטיקאית למטפלת בקוסמטיקה רפואית

סוג הטיפול שהוגדר לשתיהן מעט שונה; הקוסמטיקאית תעניק טיפולי טיפוח עור הפנים ומניעת הזדקנותו, ניקויו באמצעות תכשירי קוסמטיקה והסרת התאים המתים באמצעות פילינג שטחי. הקוסמטיקאית הרפואית תעשה גם פילינג עמוד לשכבת העור התחתונה ותהיה רשאית לעבוד עם מכשור שמכיל חומרים פעילים באחוז גבוה, כפי שקוסמטיקאית ללא הסמכה רפואית לא תוכל לטפל, אלא אם תקודם.
קוסמטיקה רפואית הינו טיפול מורכב יותר מטיפול קוסמטי רגיל לפנים

קוסמטיקה רפואית הינו טיפול מורכב יותר מטיפול קוסמטי רגיל לפנים


טיפולי הצערת העור אצל קוסמטיקאית רפואית

חלק מהטיפולים הללו נוגעים לטיפול בעור, וכוללים גם טיפולים להצערת העור כמו למשל מזותרפיה, טיפולים בכתמי עור, מזותרפיה, פילינג עמוק, בינוני או שטחי, טיפולי מיצוק העור והחדרה של חומרי מילוי למילוי קמטים, ועוד טיפולים מבוססי חומרים מיוחדים ששומרים על מראה רענן לטווח הזמן הארוך.

התאמה של התכשיר למטופלים
תפקידה של קוסמטיקאית רפואית אינו רק טכני בלבד, אלא עליה להפעיל שיקול דעת ולקחת חלק פעיל ואחריות על החומרים שתתאים למטופליה, ועל ריכוזם. מדובר על תחום שיש בו סכנה ואחריות רבה, וחשוב לבחור את הקוסמטיקאית הרפואית על כן בקפידה. רצוי עם הפניה לקוסמטיקאית לדרוש שתראה תעודת הסמכה בכל סוג טיפול שתפנו בגינו.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל