צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

23/04/2012

|

12:48

seperator

מרפאות האסתטיקה משתכללות במיוחד באותם טיפולים שהם ספינת הדגל, כמו למשל הסרות שיער למיניהן או ניתוחים פלסטיים או טיפולי אסתטיקה כמו למשל העלמת קמטים. במקרה זה של העלמת קמטים אפשר לערוך טיפולים ללא ניתוח ולקבל מראה צעיר יותר. אמנם מדובר בדרך כלל בטיפולים שמחייבים חזרה לקליניקה, ומביניהם ישנן אפשרויות שונות שנובעות משיטת הטיפול ומחומר מילוי קמטים. על מנת להפוך את התחום למעט יותר מוכר ולא מנוכר למטופלים הפוטנציאליים, רצוי לקרוא מעט יותר חומר על אותם מילויים שאמורים ללוות אותם לאורך שנים רבות.

הסיליקון הנוזלי הוא שחקן ותיק בשימוש

הסיליקון הנוזלי הוא שחקן ותיק בשימוש


נתחיל מארטיפיל

חומר המילוי המלאכותי ארטיפיל קיבל מלפני מספר שנים את אישור ה- FDA. יש לו שימוש ספציפי בדרך כלל, כלומר מילוי קמטים בצידי הפה. שמו המקורי הינו PolyMethylMethacrylate – חומר הנמצא בתוך ג'ל שיש בו קולגן, חומר להרדמה המקומית ומים. לאחר מעקב, חומר זה נשמר באופן יחסי ובטוח לאורך שנים עם מעט תופעות לוואי כמו למשל סיכון ליצירה של גושים דלקתיים שניתן לטפל בהם באמצעות הזרקת סטרואידים.
הסיליקון הנוזלי הוא שחקן ותיק בשימוש

הסיליקון הנוזלי הוא שחקן ותיק בשימוש


סיליקון נוזלי

הסיליקון הנוזלי הוא שחקן ותיק בשימוש. היתרון החד שלו, הוא שהוא מקנה תוצאה שנותרת לאורך זמן רב וקבוע. בארץ, השימוש ב הזרקת סיליקון נוזלי נפוץ למרות שאין הסכמה מלאה לגבי העדפה להזריק אותו או לא בין הרופאים – ורצוי להתייעץ ולהבין מה הם הסיכונים הכרוכים בטיפול בטרם ההליך הרפואי.

חומצה היאלורונית
החומצה ההיאלורינית זוכה לשבחים במסגרת מילוי קמטים, במיוחד משום היכולת לתקן את התוצאות בכל פעם מחדש – השפעת החומר נותרת לאורך שנה וחצי בלבד. כדי להשיג תוצאה מתאימה, ניתן למהול את החומר עד כדי קבלת סמיכות רצויה. את החומצה ההיאלורינית ניתן להשיג תחת שמות כגון פרלן, רסיטלן וג'ובידרם.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל