צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

19/04/2012

|

13:27

seperator

ניתוחים פלסטיים שנערכים סביב אזור הבטן מציעים מגוון פתרונות לבעיות שונות ולמצבים שמעוניינים לפתור באופן כירורגי. אחת הדוגמאות המשומשות ביותר בניתוחי בטן היא ניתוח מתיחת בטן. חשוב לוודא כי ניתוחי מתיחת בטן מקצועיים יערכו בקליניקות המוכשרות לכך ועל ידי הרופאים טובים ביותר, ועל כן נדרשת עבודת שטח מקדימה, כדי לבדוק מי הוא אותו נותן שירות, ולא להמשך אליו כפו הדוב אל הדבש רק משום שהמחירים לניתוחים אלו זולים יותר מממוצע המחירים הרווח. כמובן, יש ללכת ככל הניתן למספר רופאים מומחים על מנת להבין מה מומלץ ומה ממוצע המחירים.

ניתן לעשות מיני ניתוח למתיחת בטן

ניתן לעשות מיני ניתוח למתיחת בטן


מי פונה לעשות ניתוח למתיחת בטן?

מתיחת הבטן נעשית כדי להעניק לבטן מראה הדוק ומחוטב יותר, כאשר ישנן שאריות עור עודפות המשתפלות מצידי הבטן ומעניקות מראה בלתי רצוי, והרגשה בלתי נוחה. בדרך כלל אלו תהינה נשים לאחר לידה, גברים או נשים לאחר דיאטת הרזיה או לאחר שאיבת שומן מהבטן והליכים קוסמטיים ואחרים, כמו למשל התרופפות טבעית גנטית של העור עקב גיל מתקדם.
מתיחת הבטן נעשית כדי להעניק לבטן מראה הדוק ומחוטב יותר

מתיחת הבטן נעשית כדי להעניק לבטן מראה הדוק ומחוטב יותר


אילו סוגי מתיחת בטן מצויים?

כדי לנתח את הבטן ולהשיג את התוצאה הרצויה, ניתן לעשות מיני ניתוח למתיחת בטן (כורתים בהם את עודפי העור אשר בשולי הבטן), ניתוח מן הסוג המסורתי, ניתוח מסוג אנדוסקופי או ניתוח מורחב. הניתוחים אינם נערכים רק בחלק הקדמי – אלא יכולים לקחת חלק בכל צד של הגו.

האם לשמור על דיאטה לפני הניתוח?
חלק מהבדיקות המקדימות לניתוח לוקחות בחשבון את היציבות שבמשקל הבטן ובמראה, ורק אם קיימת יציבות כזו ללא תנודות גדולות למדי, עורכים את הניתוח. רצוי ליטול ויטמינים כמו גם ברזל כדי להשלים את החסר במהלך הדיאטה המקדימה ולשמור על פוטנציאל החלמה גבוה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל