צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

19/04/2012

|

13:24

seperator

הצלוליט (ולא צלוליטיס, כשגור בפי הקהל הישראלי) הוא אותה תופעה אסתטית אשר מתפתחת מתוך המידע הגנטי של אדם או ההשפעות החיצוניות שבהם הוא שרוי – למשל הצפה במוצרי מאכל שמנים או מעובדים. למעשה מדובר על התפתחות ותפיחה של תאי שומן בגוף אשר מקנה בסופו של דבר מראה לא רצוי ותפוח באברי הגוף כמו ישבן, ירחיים, זרועות, פנים וצוואר וגם בבטן. לגוף קל מאוד להעביר את מטען האוכל העודף אל המאגרים שבתאי השומן. תאי השומן הללו הגורמים לצלוליט בלתי רצוי כלואים בשכבת העור הפנימית ולכן אינם נגישים כדי לייצר מהם אנרגיה.

הצלוליט הפך להיות חלק מחיינו

הצלוליט הפך להיות חלק מחיינו


הרפואה המודרנית וצלוליטיס

למרות שזה נראה כאילו הצלוליט הפך להיות חלק מחיינו, ישנו מקום להשיב מלחמה שערה ולנטרל את הגוף ממנו באמצעות ניתוחים פלסטיים מסוימים. ככל שאותו צלוליט לא יכול לשמש כמקור אנרגיה זמין, קשה לטפל בו באמצעות ספורט או תזונה, אלא אם נוקטים בצעד דרסטי כמו למשל ניתוח לשאיבת שומן כשסוג הניתוח שיבחר יתאים למטופל.
במכוני האסתטיקה מחכים פתרונות שונים לבעיית הצלוליט המטרידה

במכוני האסתטיקה מחכים פתרונות שונים לבעיית הצלוליט המטרידה


שלל ההצעות והמתכונים

במכוני האסתטיקה מחכים פתרונות שונים לבעיית הצלוליט המטרידה רבים במדינה שאוהבת לאגור דברי מזון בבתים, ולהצמד למקרר מדי שעה עגולה. בין הפתרונות השונים שניתנים – הצרת היקפים, שאיבת שומן וכן מתיחת בטן שתשלים את המראה בגימור אסתטי. בכל מכון לרפואה אסתטית יציעו הצעה על פי ניסיון ומיטב הידע של הרופא.

לבחון את האפשרויות השונות פעמיים לפחות
רצוי ללכת ליותר מרופא כירורג אחד כדי למצוא מהי הדרך הטובה ביותר שתתאים לכם לניתוח, והיכן ההשפעה של הניתוח תהיה המוצלחת ביותר.  חשוב לברר מהו הרזומה של הרופא המנתח ומה הסיכון הכרוך בכל ניתוח, כמו גם פרוצדורת ההחלמה מהתהליך – על מנת להיערך בהתאם לניתוח מחייב זה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל