צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

08/04/2012

|

10:10

seperator

רבות מהנשים מתייחסות למובן של הצרת היקפים כאל "הצערת היקפים",  ועטות על ההצעות השונות שמתנוססות באתרי אינטרנט שונים. התזמון ידוע כגורם שיכול לשנות את פני התמונה כולה, אפילו לפני הקיץ שבא לטובה ומאפשר לכולם להשיל את הבגדים וליהנות ממזג האויר. רבות נמנעות מהחשיפה הזו בפני רבים ולו רק משום העובדה שהן עוטות על גופן מלבד בגדים גם שכבות שומן מעיקות שאינן נעלמות אפילו לאחר השקעה גופנית ושינויים בהרגלי התזונה. כיאה לזמנים בהם הפתרונות המיידיים הם הזמינים והאהודים ביותר, אפשר לנסות גם את תחום האסתטיקה רפואית.

רבות מהנשים מתייחסות למובן של הצרת היקפים כאל

רבות מהנשים מתייחסות למובן של הצרת היקפים כאל "הצערת היקפים"


איך עושים את זה?

תחום הצרת היקפים הוא כותרת אחת למגוון אפשרויות טיפול. השאלה היא איך בדיוק יודעים מה צריך מתוך כל אותן אפשרויות, ומה יהיה היעיל ביותר לאורך זמן. למרות שמדובר על הכנה לקיץ, עדיין תקופת הטיפול אינה עולה על הזמן שבו אפשר היה להשיל זאת מהגוף באופן טבעי. השילוב בין הצרת היקפים טבעית וטיפול אסתטי יכולים להוביל לתוצאות מדויקות.
ישנה דחיסה באינפרא אדום, ישנו טיפול עיסוי עם לייזר, חגורות רטט, בלה קונטור, שאיבת שומן

ישנה דחיסה באינפרא אדום, ישנו טיפול עיסוי עם לייזר, חגורות רטט, בלה קונטור, שאיבת שומן


טכניקות לטיפול הצרת היקפים

ישנה דחיסה באינפרא אדום, ישנו טיפול עיסוי עם לייזר, חגורות רטט, בלה קונטור, שאיבת שומן – שהיא השיטה החודרנית יותר – למעשה מדובר בניתוח כירורגי לכל דבר ועניין, בו מחדירים צינוריות קטנות מבעד לחריץ שיוצרים בעור ושואבים משם את רקמת השומן שהומסה מבעוד מועד.

מתי עוברים הליך להצרת היקפים?
לא כל מי שפונה לקליניקה לאסתטיקה רפואית זוכה לעשות את הטיפול הזה, משום שנדרשים לעמוד בנתונים מסוימים שמאפשרים את ההליך שנבחר. פעמים רבות פורסים את כמות הטיפולים על פני מספר מפגשים על מנת שלא להוביל את הגוף למצב של הלם בטיפול חד פעמי  אשר מפחית באופן דראסטי את כמות השומן ואת האיזון בגוף.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל