צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

15:28

seperator

 

יותר ויותר אנשים נפתחים אל הרעיון של עשיית ניתוחים פלסטיים הקשורים להפחתת עודפי משקל. הפתרון הזה אמנם איננו הפתרון הראשון כנראה שייגשו אליו, אולם הוא בהחלט הפיתרון המאפשר מרווח נשימה מעודפי המשקל הקודמים לכל מי שיש לו משקל יתר ברמות מתקדמות. ישנם מקומות בגוף שיש בהם כיסי שומן מיותר, למרות שהמשקל שלהם הוא בגדר הנורמלי באופן כללי. מצד שני, יכול להיות שישתמשו בפתרון ארוך טווח שהופך את הגוף למכונה יותר יעילה ופחות רעבה. הכול אפשרי, לאחר התייעצות עם מנתח פלסטי.

 

ניתוח לשאיבת שומן

שאיבת שומן להרזיה הוא ניתוח מדויק שבו מחדירים מבעד לשכבות העור צינורית דקה שממנה שואבים את השומן. המנתח הפלסטי מאבחן את הנקודות למימוש הניתוח בהן, הוא בודק ומאבחן גם את סוג העור ועל פי כן הוא מוצא אם שיטה זו מתאימה, או שמא שיטת האולטראסאונד. מיומנותו של הרופא משמעותית ביותר להשגת תוצאות מירביות. פעמים רבות שה אינו מסתיים רק בשאיבת השומן, אלא גם בניתוח למתיחת בטן.

 

ניתוח למתיחת עור

הניתוח למתיחת עור יתאים בעיקר למי שכבר עורו אינו גמיש ואינו יכול לפצות על השינוי הדרסטי שהגוף עבר עקב ניתוח הרזיה או דיאטת כסאח. כאשר היקפי הגוף נעשים צרים יותר, חשוב להדגיש את הפרופורציות הנכונות, ולמנוע מן העור להדלדל כמזכרת מן הנפח שהיה. עיקר הרעיון בניתוח הוא, לסייע לעור להשתקם מנקודת האל - חזור הטבעית שלו. 

 

שילוב של שני סוגי הניתוחים

כשמדובר בניתוח פלסטי לשאיבת שומן, בדרך כלל מדובר בניתוח בהרדמה מלאה. אפשר לנצל את זה להשלמת המראה בו במקום, אין צורך לקבוע ניתוח נוסף למתיחת העור. חשוב להזרים את הדם באזור על ידי עיסוי קל, וכשבועיים לאחר הניתוח יעלה הצורך לחבוש בתחבושת לחץ את האזור המנותח.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל