צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

04/04/2012

|

15:41

seperator

אנחנו רואים היום מעבר למסכי הטלויזיה והאקרנים כוכבי זמר, משחק או קולנוע למשל ואפילו מנחי טלוויזיה שהולכים ומתבגרים ואותות השנים אינם ניכרים מעל פניהם. גם בעשורים המאוחרים לחייהם של אותם אנשים שנראים הרבה בציבור, הטבע לא אמור להבדיל ולעשות איפה ואיפה בין הצופה למופיע, והקמטים אמורים לצוץ מעצמם – לפחות השינויים הקלים שבעור הפנים שמצביעים על רפיון מסוים.

הבעות הפנים של בני אדם מעוצבות על פי תנועת השרירים בפניו של האדם

הבעות הפנים של בני אדם מעוצבות על פי תנועת השרירים בפניו של האדם


המפתח – עיצוב הפנים בעזרת בוטוקס

הבעות הפנים של בני אדם מעוצבות על פי תנועת השרירים בפניו של האדם, ומשמשות אחד מערוצי התקשורת הבלתי מילולית בקרב בני האנוש וגם בעלי החיים. אותם השרירים המשמשים גם לאכילה, לדיבור ועוד יכולים להפיק הבעות שונות ושינוי צורה בהם. עם השנים, נקבעים הקמטים על פי ההבעות הנפוצות בפנים וגם לפי גנטיקה, ונותרים כך לעולמי עד, אלא אם ישנה התערבות כירורגית, כמו למשל באמצעות הבוטוקס. בחלק העליון של הפנים ישנה הפרדה לשרירי פנים אחרים, ולכן טיפול בשרירים העליוניים לא תשפיע על האחרים.
התוצאה היא בדרך כלל החלקה של עור הפנים

התוצאה היא בדרך כלל החלקה של עור הפנים


בוטוקס ושיפור מראה הפנים

רעלן הבוטוליניום מנטרל את פעולות השריר שאליו הוזרק, ובכך מרפה את פעולת השריר. התוצאה היא בדרך כלל החלקה של עור הפנים באופן כזה שהקמטים כבר אינם נראים כתמול שלשום. בקמטים קלים אין צורך לטפל מעבר לכך, אולם בקמטים עמוקים יותר –רצוי להשלים את הטיפול באמצעות מתיחת פנים לעור המשוחרר על פי מיטב האסתטיקה רפואית.

איך להתכונן לטיפול בבוטוקס?
על המטופל להודיע על אפשרות לאלרגיה לחומרים שבהם הרופא ישתמש, אם ישנה. הטיפול יתבצע ללא צורך בביצוע הרדמה מקומית – אולם עם מריחת משחת אלחוש מסוימת, ובישיבה על כיסא, או מיטה.  המחטים עימן מתבצע הטיפול הינן עדינות ומחדירות כמות קטנה של חומר ואורך זמן הטיפול הוא כ- 15 דקות לערך.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל