צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/04/2012

|

15:57

seperator

הרבה אנשים סובלים מתפקוד לקוי של השיניים וחלל הפה או מבעיות אסטטיות שונות בפה, עבורם שיקום הפה הוא הטיפול המתאים ביותר. שיקום הפה יכול לשחזר את השיניים, לטפל בסגרים, למנוע שחיקה או להשלים כל מיני חסרים שונים בשיניים כיום אחד הטיפולים הנפוצים ביוצר הינו יישור השיניים.. טיפול שיקום פה נכון בנוי על מניעה, תכנון וביצוע של טיפול מקצועי ומותאם אצל מומחה לשיקום. את ההמלצה למומחה יש לקבל מרופא השיניים האישי  או ממרכז לאסתטיקה רפואית לאחר ייעוץ.

רופא מומחה לשיקום הפה יאבחן את חלל הפה על ידי סדרה של בדיקות

רופא מומחה לשיקום הפה יאבחן את חלל הפה על ידי סדרה של בדיקות


כיצד עובד התהליך ?

לאחר הייעוץ אצל רופא השיניים הפרטי, רופא מומחה לשיקום הפה יאבחן את חלל הפה על ידי סדרה של בדיקות כמו צילום פאנוראמי וצילומי  CT שונים. לאחר בחינת הצילומים השונים מרכיב המומחה תוכנית טיפול ומסביר אותה בצורה הברורה ביותר למטופל. תוכנית לשיקום חלל פה יכולה לערוך זמן מה ויש להיות מודעים לכל האספקטים השונים הכרוכים בכך.
את הטיפולים חשוב מאוד להתחיל בגיל מוקדם על מנת שהבעיה לא תסתבך יתר על המידה

את הטיפולים חשוב מאוד להתחיל בגיל מוקדם על מנת שהבעיה לא תסתבך יתר על המידה


משקם פה טוב

משקם פה הוא בעל המומחיות הרבה ביותר בתחום רפואת השיניים, לאורך כל לימודיו הוא רוכש את כל תהליכי האבחון וטיפולי השיניים האפשריים. השיקום נעשה אצל מומחה שבעת הצורך יכול להפנות את המטופל למומחים נוספים לשם השלמה או קבלת טיפול מיוחד וייחודי יותר. בין המומחים הנוספים ניתן למנות מומחים לטיפולי חניכיים, טיפולי שורש, השתלות שיניים אורתודנטיה ועוד.

אילו סוגיי טיפולים קיימים ?
שיקום הפה נועד לשחזר את השיניים, להשלים שיניים חסרות, ליצור שיניים תותבות, לבצע השתלות ועוד. השיקום עצמו נעשה באמצעות השלמת שיניים חסרות והשגת רציפות בכל מערכת השיניים והפה. טיפול יכול ליצור מבנה חדש לכותרת השיניים אשר נפגעה עקב עששת או כל חבלה אחרת. חוסר בשיניים יכול לגרום להפרעות רבות בלעיסה ובהרגשה בפה ולכן יש לטפל בכל בעיה כזו. את הטיפולים חשוב מאוד להתחיל בגיל מוקדם על מנת שהבעיה לא תסתבך יתר על המידה. את הרופא יש לבחור בקפידה, אמינות ומקצועיות הרופא הם הגורמים החשובים ביותר עליהם יש לתת את הדין.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל