צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/04/2012

|

15:35

seperator

בשנים האחרונות נראה שנמצאה התשובה להזדקנות, טיפולי בוטוקס. בוטוקס להעלמת קמטים בפנים היא שיטה ההופכת את הפנים לצעירות יותר, ללא מראה השתקפות הפנים שמופיע לעיתים לאחר ניתוח מתיחת פנים. הבוטוקס הוא חלבון צמחי טבעי המופק במעבדות שונות לחומרים רפואים. הבוטוקס נכנס לשימוש בשנות השבעים והיום הוא נפוץ בכל העולם.

קמטי הבעה הינם קמטים שנוצרים עם השנים כתוצאה מסיבות רבות ומגוונות

קמטי הבעה הינם קמטים שנוצרים עם השנים כתוצאה מסיבות רבות ומגוונות


ממה נוצרים קמטי הבעה ?

קמטי הבעה הינם קמטים שנוצרים עם השנים כתוצאה מסיבות רבות ומגוונות כמו, הבעות זעם, ריכוז, מחשבה ועוד. הקמטים הללו מאונכים לשריר וכאשר השריר נחלש או מפסיק לפעול הקמט לא נעלם אלא נשאר כפי שהוא. מטרת הבוטוקס היא לחסום את שחרור החומר העובר בין העצבים לשריר וכך השריר אינו מתכווץ ועובר למצב הרפיה. הטיפול בבוטוקס מאפשר העלמת קמטים ללא כל צורך בניתוח.
הטיפול עצמו אינו מומלץ לילדים, נשים בהריון, נשים מניקות ולבעלי שרירים חלשים

הטיפול עצמו אינו מומלץ לילדים, נשים בהריון, נשים מניקות ולבעלי שרירים חלשים


כיצד עובד התהליך ?

כל טיפול אצל רופא או מנתח פלסטי לאסתטיקה רפואית מתחיל בפגישה ובייעוץ. בפגישה זו הרופא בודק את הקמטים, אופיים, מיקומם, גודל השרירים הפועלים באזור וצורת הפעלתם. את הבדיקות הללו חשוב לבצע לפני הטיפולעל מנת שהרופא יוכל לדעת כמה בוטוקס להזריק והיכן. לאחר הבדיקה מסמנים היכן בדיוק תתבצע ההזרקה. לאחר הזרקת החומר הרופא מעסה את האזור המוזרק על מנת לעצב אותו לפי הצורך עד שייוצר המראה הרצוי. החומר עצמו אינו מתמוסס או משנה צורה אך העור ממשיך להזקן ולכן יתכן ויופיעו עוד קמטים. את הטיפול מומלץ לבצע כל חצי שנה לערך. הטיפול עצמו אורך כחצי שנה ללא הרדמה או זמן התאוששות.

היכן לעבור טיפול ולמי הוא מתאים ?
הטיפול עצמו אינו מומלץ לילדים, נשים בהריון, נשים מניקות ולבעלי שרירים חלשים, עבור כל שאר האוכלוסיה, אין מניעה מקבלת הטיפול. לפני בחירת הרופא שיבצע את הטיפול מומלץ לבצע סקר שוק ולבחור את הרופא הטוב ביותר המתאים לצרכיכן. חשוב שלרופא תיהיה תעודה המסמיכה אותו לבצע את הטיפול הרצוי, כמו כן, מומלץ עד מאוד לבדוק עבודות קודמות של הרופא ולבקש המלצות אודותיו.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל