צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

28/03/2012

|

16:47

seperator

פעמים רבות אנו מסתובבים בתחושה שכולם סביבנו נראים ממש טוב ואינם מתמודדים עם בעיות גופניות, המציאות שונה לחלוטין. לכל אחד יש הרגשה שונה בנוגע לתפיסת הגוף שלו וכל אחד היה רוצה לשנות משהו לא היה ניתן. כיום בעזרת ניתוחים פלסטים ניתן לשנות ולטפל בבעיות שמפריעות לנו. תחום הניתוחים הפלסטים הינו תחום שהולך ומתעדכן ומתחדש בקצב מהיר מאוד והטיפולים כיום מהירים יותר וזולים יותר.

פעמים רבות אנו מסתובבים בתחושה שכולם סביבנו נראים ממש טוב

פעמים רבות אנו מסתובבים בתחושה שכולם סביבנו נראים ממש טוב


מדוע לבצע ניתוח פלסטי ?

כיום אנשים שבמצעים ניתוחים פלסטיים מתחלקים לשניים, אלו שעושים זאת מהסיבה הרפואית ואלו שעושים זאת מהסיבה האסטטית. ישנם אנשים שנולדו עם בעיה במחיצות האף שמסכנת את חייהם ויכולה לגרום למוות, עבורם ניתוח פלסטי הינו חובה. לעומת זאת אנשים שרוצים לתקן את מראה אפם עוברים ניתוח פלסטי מסיבה אחרת לחלוטין. כיום רוב האנשים עוברים ניתוחים פלסטיים מהסיבה האסטטית.
ניתוח להרמת חזה גם כן מבוצע על ידי רופאים פלסטים

ניתוח להרמת חזה גם כן מבוצע על ידי רופאים פלסטים


אילו סוגי ניתוח פלסטי קיימים ?

כיום קיימים עשרות ניתוחים פלסטיים. הנפוצים ביותר ביניהם הם ניתוחי האף והניתוחים להגדלת חזה. ניתוחי האף נערכים אצל רופא פלסטי מומחה, במהלך הניתוח הרופא מאבחן את הבעיה ובעזרת חתכים באף הוא נכנס פנימה ומשייף את העצם ומבצע את מה שיש לעשות. הניתוח להרמת חזה גם כן מבוצע על ידי רופאים פלסטים, במהלך הניתוח הרופא מחדיר שתלים לחזה האישה לפי הגודל הרצוי.

היכן לבצע ניתוח פלסטי ואצל מי ?
כיום קיימות עשרות מרפאות שמבצעות סוגים שונים של ניתוחים. לפני ביצוע ניתוח חשוב מאוד להיוועץ במספר רופאים על מנת לקבל תמונה אחידה על הניתוח. כמו כן יש לבחון היטב שלרופא יש תעודת רופא מומחה בתחומו ושהוא ביצע טיפולים כאלו בעבר. לפני הניתוח יש לבדוק היטב עם הרופא אילו תופעות יתכנו בעקבות הניתוח, כמה זמן החלמה נחוץ ומתי אפשר לחזור לשגרה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל