צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

25/03/2012

|

11:05

seperator

פילינג (PEELING) הוא הליך קילוף העור וניתן להשיג אותו בתהליכים שונים, אשר יכולים לטפל בנפרד בשלושת שכבות הדרמיס (העור). לאחר שהעור מרגיש את השינוי –  הוא מעודד את יצירתם של תאים חדשים שיחליפו את השכבה הקודמת. למרות שהגוף עושה זאת ממילא באופן טבעי, לפחות בשכבת העור החיצונית, הפילינג הוא תהליך יזום שמשרת את האסתטיקה רפואית כדי לשפר את המראה של העור. לפני כל טיפול נועצים בקוסמטיקאית או ברופא עור על מנת להבין מה התוצאה הרצויה. לפי התוצאה, אפשר לבחור בסוג הפילינג המתאים.

פילינג (PEELING) הוא הליך קילוף העור וניתן להשיג אותו בתהליכים שונים

פילינג (PEELING) הוא הליך קילוף העור וניתן להשיג אותו בתהליכים שונים


מהו פילינג בינוני?

פילינג בינוני מטפל בשכבת העור האמצעית, באמצעות יצירת כוויה אשר בעקבותיה העור מתקלף. עומק הכוויה הוא הקלף המנצח – הוא המאפשר לקמטים קלים ולכתמי פיגמנטציה להיעלם כאשר מטפלים בכך מן המקור.  מדובר בהליך שנעשה בקליניקות רפואיות מקצועיות – איך לערוך אותו בבית ללא ידע מקצועי, משום שעושים שימוש בחומצות בריכוזים שבין 20% ל- 70%, כאשר ריכז החומצה יקבע על פי העומק שאליו רוצים להגיע.
הפילינג העמוק משמש בעיקר לאנשים שיש להם עור פנים בהיר

הפילינג העמוק משמש בעיקר לאנשים שיש להם עור פנים בהיר


מהו פילינג עמוק?

הפילינג העמוק משמש בעיקר לאנשים שיש להם עור פנים בהיר – ולא לבעלי עור כהה אשר צבע העור שלהם עלול להשתנות לאחר הטיפול. הפילינג העמוק נעשה באמצעות חומר כימי מיועד – פנול, או בשיטת הפילינג לייזר החדשנית. התוצאה היא ער עדין ונעים למגע – אולם ישנה מגבלה להיחשף לשמש – זו הסיבה שעושים אותו בעיקר בחורף.

לכל אחת מהשיטות ישנה מטרה מעט שונה
שני טיפולי הילינג דומים בתוצאה – הם מחליקים יותר את הקמטים, מטפלים בכתמים על העור ומעניקים לעור ברק מחודש – אולי אפילו כתחליף למילוי קמטים. ההבדל נעוץ בעומק הקמטים – האם מדובר בקמטים מפותחים או קלים, וכן בשכבת העומק של העור שממנה מתפתחות התופעות שבהן מטפלים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל