צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

25/03/2012

|

11:02

seperator

הזעת יתר יכולה להיות בעיה מטרידה, אם לא לסביבתו של אותו אדם שלוקה בה ואינו מטפל בכך – הרי שיכולה להטריד עד מאוד גם את בעל התופעה. למרות אי הנוחות שהתופעה עלולה להשרות ביום יום, עדיין הטיפול בה יכול להיות יעיל וארוך טווח – וזאת באמצעות טיפולים חדשניים שהגיעו אף לישראל, בה סובלים מאות אלפים של בני אדם מהזעת יתר – ולא רק בימות הקיץ הלוהטים, אלא אפילו בימות החורף הקרים. אותם אנשים ודאי לא נוסעים למשרד באופניים, נמנעים מללחוץ ידיים לאנשים, מוותרים על מערכות יחסים ועל עוד אפשרויות בסיסיות.

הזעת יתר יכולה להיות בעיה מטרי

הזעת יתר יכולה להיות בעיה מטרי


איך המדע והרפואה יכולים לספק מענה בתחום?

ידוע כיום על סוגים שונים של הזעות יתר. אלו נחלקות לשניים: הזעת יתר שהיא כללית ולהזעה ממוקדת. ההזעה הכללית יכולה להיגרם בעקבות משקל עודף כששכבת השומן מבודדת את חום הגוף, מחלות שונות, הורמונים פעילים כמו למשל בגיל המעבר ועוד – בעיקר כשהגוף מצוי בחילוף חומרים גבוה. הזעת היתר הממוקדת נקראת גם הזעה ראשונית והיא נמצאת באיבר מסוים.
ידוע כיום על סוגים שונים של הזעות יתר

ידוע כיום על סוגים שונים של הזעות יתר


אפשרויות לטיפול בהזעת יתר

שיבוש פעולת בלוטות הזיעה היא הדרך למנוע הזעת יתר. האמצעים הם שונים: מכשירים אלקטרוניים כמו למשל מכשירים אלקטרוניים אחרים שהומצאו לצורך העניין או ניתוח הזעת יתר בלייזר. הלייזר ימיס את בלוטת ההזעה – לכן אפשר לומר שהתוצאה היא לפרק טווח ארוך.

הזרקות בוטוקס
מזה עשרות שנים היעוד הטיפולי של חומר הבוטוקס היה לצורך נטרול הזעת היתר. הזרקת הבוטוקס הייתה מונעת את הפקודה מהמוח להפעיל את בלוטת ההזעה. התוצאה מחזיקה מעמד לאורך כמה חודשים וישנו צורך לחזור על התהליך. מדובר בהזרקה למקומות רגישים, וכמובן יש לבצע זאת אצל גורם מוסמך ומקצועי, שיש לו המלצות והוכחות טיפוליות מהעבר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל