צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

22/03/2012

|

10:27

seperator

כאשר בעיית הפטרת אוחזת בציפורניים, היא לא עוזבת לאחר זמן קצר בדרך כלל. כאשר הבעיה נראית ונגלית כבר לעין, קיים סיכוי שאלו כבר התסמינים שמבצבצים מן הגוף, לאחר זמן רב שהפטרייה גידלה את הזרועות הארוכות שלה. בכדי למצוא את הפיתרון המתאים לבעיית הפטרת בציפורניים צריך למצוא את הגורם שלה – ולכך מוסמך רופא העור אשר בין היתר יושב בקליניקות של אסתטיקה רפואית. לא מספיק למרוח לק טיפולי לטיפול חיצוני על גבי הציפורן – אלא לטפל באמצעים כמו למשל כדורים, משחות ושאר דברים.

מעל לשבעים אחוזים באוכלוסיה ישנה בעיית פטרת, כשהשכיחה היא פטרת ציפורניים

מעל לשבעים אחוזים באוכלוסיה ישנה בעיית פטרת, כשהשכיחה היא פטרת ציפורניים


שינוי בהרגלי האכילה

ישנה פטריית הקנדידה אשר גדלה בקיבה. מדובר בפטריית שמר, שמתקיימת על פלורת המעי ומתפתחת עקב השפעות קולינריות שונות, כמו למשל סוכר, אלכוהול ושמרים. אותה פטרייה מצמיחה את שלוחותיה לאורך המעי ומייצרת תוך כדי כך גזים רעילים וכן אלכוהול שעלולים לגרום לבעיות מעיים שונות ולהפרעות בעיכול. הקנדידה יוצאת ממערכת העיכול וחודרת למערכות אחרות כמו למשל למערכת הלימפה, ריאות, אזניים, נרתיק וציפורניים, ומכאן שניתן להבחין בה רק לאחר תהליך ארוך של התבייתות בגוף, שמחייב טיפול מערכתי ומחושב.
מחממים את המקום ולא פוגעים באזור העור הסובב

מחממים את המקום ולא פוגעים באזור העור הסובב


דרגות שונות של תסמיני פטרת

מעל לשבעים אחוזים באוכלוסיה ישנה בעיית פטרת, כשהשכיחה היא פטרת ציפורניים. בעיה שהולכת ומתרחבת ככל שיותר ויותר עוסקים בספורט ואינם מאווררים די הצורך את הרגל, משום שתנאי לחות מעודדים את הציפורן. במידה והיא מוזנחת ואינה מטופלת לאורך זמן, היא עלולה להתפשט גם לכף הרגל ולהוות מטרד לא נעים של גירודי עור ושלפוחיות, ואפילו לגרום בכך לעור נזק ממשי.

טיפול בפטרת באמצעות לייזר
טכנולוגיית הלייזר מאפשרת לפתור בתוך מספר פעמים בודדות שאורכות כל אחת מספר דקות את הבעיה באופן נקודתי וללא כאבים. באמצעות הלייזר, מאדים את הלחות והמים שבפטרייה, כשהיתרון הוא המפגש הנקודתי עם מקום הפטריה – מחממים את המקום ולא פוגעים באזור העור הסובב.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל