צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

21/03/2012

|

16:12

seperator

בעשורים האחרונות ככלל ובשנים האחרונות עולם הניתוחים הפלסטים צובר תאוצה חסרת מעצורים. שיפורים טכנולוגים רפואים גרמו לכך שהטיפולים יהיו טובים יותר מצד אחד וזולים יותר ללקוח מצד שני. הרבה אנשים שסובלים מפגם כלשהוא או לאמרוצים מהמראה שלהם יכולים כיום בעלויות לא גבוהות מידי לבצע ניתוח פלסטי ולהתאים את עצמם לאידאל שאליו הם שואפים.

הניתוחים הנפוצים ביותר כיום הינם ניתוח אף וניתוח להגדלת חזה

הניתוחים הנפוצים ביותר כיום הינם ניתוח אף וניתוח להגדלת חזה


מדוע לבצע ניתוח פלסטי

את הסיבות לבצע ניתוח פלסטי ניתן לחלק לשתיים. הראשונה היא הסיבה הרפואית והשנייה היא הסיבה האסטטית. אנשים הסובלים מבעיות כלשהן כמו מחיצות אף סתומות, עיוות בשפה שמפריע לאכילה ועוד עוברים ניתוחים פלסטים מסיבה רפואית, הניתוח הפלסטי יכול להציל לשפר את חייהם ולעיתים אף להציל אותם. הסיבה השניה יותר היא הנפוצה ביותר. אנשים שסובלים מצלקות, חוסר שיויון בגודל החזה, שיניים צהובות ועוד יכולים לעבור טיפולים וניתוחים על מנת לשפר את המראה שלהם.
למנתח הפלסטי השפעה רבה על הצלחת הטיפול ואופן הטיפול

למנתח הפלסטי השפעה רבה על הצלחת הטיפול ואופן הטיפול


ניתוחים נפוצים

הניתוחים הנפוצים ביותר כיום הינם ניתוח אף וניתוח להגדלת חזה. הסיבות לניתוח אף מתחלקות לשתיים, סיבה רפואית וסיבה אסטטית. לעיתים אנשים נולדו עם מחיצות אף סתומות שמקשות על נשימתם ולכן הם חייבים לעבור ניתוח. הסיבה השניה היא עבור אנשים שלא מרוצים ממראה אפם, אנשים אלו הם הרוב שפונה לניתוחים פלסטים. לניתוח להגדלת חזה פונות אך ורק נשים שלא מרוצות ממראה החזה שלהן ומגודלו. באמצעות החדרת שתלים הם יכולות לבחור ולעצב את גודל החזה.

כיצד לבחור מרפאה ומנתח ?
למנתח הפלסטי השפעה רבה על הצלחת הטיפול ואופן הטיפול. לפני בחירת המנתח הפלסטי יש לבקש פגישת ייעוץ ובה לבקש לראות עבודות קודמות, המלצות וכדומה. כמו כן, חשוב מאוד לראות שלרופא יש את כל האישורים והתעודות המסמיכות אותו לבצע את הטיפול הייחודי. את הניתוחים כדאי לעשות במקום מוכר, שניראה טוב ובעל ביקורות טובו. כיום פשוט מאוד למצוא מידע על רופאים ומכונים באתרי האינטרנט השונים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל