צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

21/03/2012

|

16:07

seperator

פצעי אקנה הן תופעה שמופיעה לרוב אצל נערים ונערות מתבגרים אך לעיתים התופעה מופיעה גם אצל אנשים מבוגרים. פעמים רבות פצעי האקנה משאירים צלקות שונות. כמו רוב הצלקות הן נגרמות כאשר נגרם נזק לשכבת העור העמוקה הנקראת דרמיס. הגוף מנסה לתקן את השכבה שניזוקה אך לא תמיד הוא מצליח לעשות זאת ולהחזיר את המראה לקדמותו, תופעה זו גורמת לצלקות אקנה.

פצעי אקנה הן תופעה שמופיעה לרוב אצל נערים ונערות מתבגרים אך לעיתים התופעה מופיעה גם אצל אנשים מבוגרים

פצעי אקנה הן תופעה שמופיעה לרוב אצל נערים ונערות מתבגרים אך לעיתים התופעה מופיעה גם אצל אנשים מבוגרים


מקרים חמורים של פצעי אקנה

במקרים חמורים של פצעי אקנה עלולים להופיע פצעים מוגלתיים באזורי האקנה כמו פנים, לחיים, צוואר, סנטר ולעיתים אף באזורים נוספים כמו החזה והגב. מקרים חמורים אלו עלולים לגרום לצלקות עור רבות. בניגוד למקובל ניתן לטפל בצלקות אלו באמצעות טיפולים שונים שקיימים כיום בשוק. את הטיפולים השוניפ ניתן לעשות אצל רופאי עור המומחים בתחום או אצל רופאים פלסטים. אין יותר סיבה להישאר עם צלקות על הגוף כתוצאה מפצעי ילדות.
התוצאה הסופית היא יצירת רקמת עור חדשה

התוצאה הסופית היא יצירת רקמת עור חדשה


טיפול בלייזר

כפי שהוזכר צלקות האקנה נגרמות כאשר העור מנסה לתקן את עצמו לאחר פגיעה בשכבת הדרמיס. על מנת לתקן את הצלקת יש לפעול לתיקון סיבי הקלוגן הנמצאים בשכבת הדרמיס. כיום על מנת לתקן את הסיבים הללו נעשה שימוש במכשירי לייזר שונים.הרעיון הינו החדרת קרני עור מרוכזות לשכבת הדרמיס  וכך מתבצעת פעולת שיקום לשכבה העמוקה שלא פוגעת בשכבה שמעל, האפידרמיס. קרני האור מחממות את הקולגן ובעקבות כך נגרם תהליך של גירוי שגורם לעור לבנות מחדש את סיבי הקלוגן. התוצאה הסופית היא יצירת רקמת עור חדשה.

בחירת הטיפול והמרפאה
טיפולים קוסמטים כאלו דורשים ידע רב, מכשור מקצועי מתאים וניסיון רב. יש לוודא כי כל מכון המציע טיפולים להעלמת צלקות מצויד ברישיונות השונות ועומד בתקנים השונים הנדרשים. מומלץ מאוד לקבל המלצות אודות המכון בו רוצים לעבור את הטיפול. כמו כן, כדאי לעשות השוואות מחיר בין המכונים הרבים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל