צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

21/03/2012

|

16:04

seperator

ישנם רגעים שבהם רוצים לצאת לרגע מהעור שבו חיים, ולהפוך למישהו אחר. יכול להיות שרק תיקון קל באחד מאיברי הגוף או סדרת טיפולים הייתה יכולה להיטיב עם אותו אדם, לשפר את הדימוי העצמי, להפוך לאדם אחר בזמן קצר יחסית. הגוף הוא כלי, רקמה שניתנת לשינוי, ככל שהטכנולוגיה העכשווית מאפשרת זאת. נשים וגברים רבים כיום נשארים שנים רבות בגיל צעיר, תודות לחידוש של צורת השדיים, הרמת חזה, מתיחת זרועות , מתיחת עור הפנים ועוד שלל ניתוחים פלסטיים, נשים וגברים ברחבי העולם מסוגלים להגשים את החלום.

ישנם ניתוחים שנעשים כדי לשפר את התחושה הפנימית, את הדימוי העצמי, את הסיפוק מחיי המין

ישנם ניתוחים שנעשים כדי לשפר את התחושה הפנימית, את הדימוי העצמי, את הסיפוק מחיי המין


מרבית האנשים דולים את המידע לגבי ניתוחים פלסטיים באינטרנט

החלום כיום קרוב יותר מתמיד, ככל שמדובר באסתטיקה רפואית. אפשר למצוא אתרים רבים בתחום שמפנים את הגולשים כדי לקבל הצעת מחיר בעניין. כמובן, השוואת המחירים או הצעת המחיר אינה מחייבת, אלא מזמינה את הגולשים להגשים את החלום הפרטי. בנוסף, ישנם מאמרים ומידע מגוון שיכול להעשיר את הידע הכללי שיש לגולשים בתחום.
ישנם רגעים שבהם רוצים לצאת לרגע מהעור שבו חיים

ישנם רגעים שבהם רוצים לצאת לרגע מהעור שבו חיים


קוסמטיקה או רפואה?

ישנם ניתוחים שנעשים כדי לשפר את התחושה הפנימית, את הדימוי העצמי, את הסיפוק מחיי המין. לעומת זאת, ישנם ניתוחים שנדרשים ממילא כדי לפתור בעיה רפואית כל שהיא, לדוגמה – בעיה במחיצת מערות האף. גם הניתוחים הרפואיים יכולים להיות ההזדמנות לעשות שינוי באותו איבר מטופל.

אילו ניתוחים פלסטיים ישנם?
היום אפשר לומר, שלכל רופא כירורג יש מומחיות כדי להיות יצירתי ולעשות ניתוחים שבתחום מומחיותו. רצוי לפנות לרופא אשר מתמחים דווקא בתחום הספציפי שאותו תרצו לשנות. מעוניינים לעשות שינוי ולא יודעים בדיוק מה? התחילו עם רופא שיש לו רזומה עשיר בתחומי ניתוח שונים. אל תסתפקו בחוות דעת אחת – אלא רצוי ללכת לפחות לשני מומחים בכל תחום שיומלץ לנתח.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל