צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

20/03/2012

|

16:00

seperator

טיפוח העור הוא פעולה הכרחית למי שמעוניין לשמור על עור הפנים בורק, חיוני וגמיש וכמה שפחות מקומט לאורך שנות חייו. העבודה אינה קלה ומחיית משמעת יום – יומית: שטיפת הפנים בבוקר במים קרים למדי, סטירה קלה של הפנים באמצעות הידיים עם ההתרעננות, ניקוי העור וחיטויו ומריחת קרם לחות על גביו, שלא להזכיר את שאר התכשירים ששמים כדי למנוע את הזדקנותו לאורך שעות היממה. משך שעות היום נמנעים מחשיפה ממושכת שח עור הפנים לשמש, ונמנעים מקליטת אלמנטים שעלולים להחמיר עם העור, כמו למשל המנעות מעישון ומגזים רעילים, אכילת חומרים אנטי מחמצנים ועוד.

מכל הגוף, עור הפנים הוא החשוף ביותר למרעין בישין שונים

מכל הגוף, עור הפנים הוא החשוף ביותר למרעין בישין שונים


לעשות פילינג – לקחת אחריות על עור הפנים

מכל הגוף, עור הפנים הוא החשוף ביותר למרעין בישין שונים – הן משום מיקומו – הגבוה באיברי הגוף, והן מסיבות שונות, כמו למשל מרקמו העדין בעיקר באזור הפנים. הפנים הן ראי הנפש, וחשוב מאוד לדאוג לבריאותן כמו גם למראה החיוני שלהן. לצורך העניין, יש מגוון טיפולי פילינג שמיועדים לאזור הפנים, כמו למשל פילינג שטחי, בינוני ועמוק, וכן פילינג טבעי לפנים.
טיפוח העור הוא פעולה הכרחית למי שמעוניין לשמור על עור הפנים בורק

טיפוח העור הוא פעולה הכרחית למי שמעוניין לשמור על עור הפנים בורק


איפה עושים פילינג מקצועי לעור הפנים?

אי אפשר לעשות ניסויים בעור הפנים, כאן צריך ללכת "על בטוח" – לרופא שעוסק באסתטיקה רפואית או לקוסמטיקאית. הפילינג העצמאי יכול להתקיים גם, על בסיס קבוע – בדרך כלל עם מוצרים שנקנים בבתי מרקחת, חנויות קוסמטיקה ואצל הקוסמטיקאית עצמה. איך יודעים באיזה סוג פילינג לבחור? על פי אבחון של רופא עור או רופא מקצועי בקליניקה שעוסקת בעניין.

מתי לעשות מתיחת פנים?
כאשר הפילינג אינו מעניק את פתרון הרצוי כדי לטפל בקמטים, רצוי לפנות לתחום מתיחת פנים. הטיפול הזה עשוי להעלים את הקמטים לתקופה ארוכה. הוא יכול להתאים בדרך כלל לבני 50 ומעלה, אשר מעוניינים בפתרון קבוע לטווח הזמן הארוך.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל