צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

20/03/2012

|

15:47

seperator

אנשים מוטרדים משום המראה החיצוני שלהם. בצעירותם, טוענים שהפרופורציות בגוף עדיין אינן סופיות – בין אם מדובר באף שגדל באופן יחסי לפנים, שפתיים שהן גדולות או אוזניים ואפילו חזה אצל גברים או נשים, וגם פרופורציות גוף. כיום, רמת המודעות הגבוהה שיש לאנשים לגבי המראה החיצוני מובילה לכדי התעניינות מרובה בשטח ניתוחים פלסטיים. האסתטיקה הרפואית מובילה עד כדי טיפולים בנקודות חן ובשומות, הסרת צלקות, הסרת משקפיים וכן טיפול בשיעור יתר או בשיער גוף בכלל. האפשרות הטכנולוגית שקיימת כיום מאפשרת לעשות זאת בבטחה תוך מודעות לסיכונים האפשריים.

את המראה המעוצב והבשרני של השפתיים אפשר לעשות באמצעות הזרקות בוטוקס

את המראה המעוצב והבשרני של השפתיים אפשר לעשות באמצעות הזרקות בוטוקס


מילוי שפתיים – להשיג פרופורציה אחרת

כדי להשיג מראה שונה לשפתיים, ניתן לגשת לאחת הקליניקות לאסתטיקה רפואית ולבקש פגישת ייעוץ עם הרופא המנתח. בפגישה הבאה הוא יהיה יכול לדמות את המבנה של השפתיים ביחס לגודל הפנים, ולספר למטופל או למטופלת במה זה כרוך – הכנות, סיכונים, השפעה וכמה זמן לוקח הטיפול כולל זמן ההתאוששות. רצוי בדרך כלל להשיג יותר מחוות דעת אחת.
חשוב מאוד לברר מתי לא עושים טיפול שכזה

חשוב מאוד לברר מתי לא עושים טיפול שכזה


להשיג שפתיים חושניות ובשרניות

את המראה המעוצב והבשרני של השפתיים אפשר לעשות באמצעות הזרקות בוטוקס ולאחר מכן משתמשים בחומר מילוי לעיצוב השפתיים, משום שהבוטוקס מנטרל את פעולת השרירים סביב השפתיים ובכך מונע כיווץ והפעלה שלהם בטווח שבו ממלאים את אזור השפתיים. הטיפולים הללו מתבצעים באופן מדורג בדרך כלל – כלומר ביותר מטיפול אחד בכל פעם עד להגעה לתוצאה המדויקת והרצויה.

למי לא יומלץ לעשות טיפול לניפוח שפתיים?
חשוב מאוד לברר מתי לא עושים טיפול שכזה. לא יומלץ למי שיש לו פצע מזוהם או פתוח באזור השפתיים, כמו למשל מי שסובל מהרפס בשפתיים. במידה וישנו הרפס שכזה, ישנם תכשירים שהרופא המטפל יכול להמליץ עליהם, וזה מצריך הכנה של מספר ימים לפני הטיפול.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל