צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

14/03/2012

|

16:25

seperator

ורידים בולטים ברגליים יכולים להיות סיבה או תוצאה, ואפילו להתחיל בגיל צעיר, למרות הדימוי ה"מבוגר" שניתן להם. ברוח הקמפיינים המתנהלים כיום בקשר לדימוי העצמי – להעלאתו, ולחזק את הביטחון העצמי של הילד שכן הוא דבר פגיע ורגיש עד מאוד. ורידים בולטים ברגל יכולים להופיע אצל גברים גם, אולם התופעה מוכרת בעיקר אצל נשים, אולי משום שהסיבה להופעתם יכולה להיות בין השאר גנטית. אנשים שיש להם רגליים כאלו ממהרים להסתיר את ה"פגם", וכך רבות מהבנת לא לובשות חצאית, אפילו אם הקיץ הישראלי יכול להיות חם ביותר.

ישנם טיפולים מיוחדים להעלמת ורידים

ישנם טיפולים מיוחדים להעלמת ורידים


בעיית אסתטיקה רפואית הניתנת לטיפול

מדובר בבעיה שהגורמים לה יכולים להיות תורשתיים. מלבד זאת, היות ומדובר על הופעה ואפילו בליטה של נימים אדומים או כחולים, ניתן לומר כי אלו נוצרו בעקבות לחץ מסוים עליהם – בעקבות עמידה ממושכת, היריון וכן הלאה. הדם לא התנקז כראוי בתוכן ולכן מדובר בעיקר על פלג הגוף התחתון, למרות שיכול להיות גם בחלק העליון של הגוף.
התגובה של הגוף לטיפול היא מיידית ולצמיתות

התגובה של הגוף לטיפול היא מיידית ולצמיתות


איך מעלימים ורידים ברגליים?
ישנם טיפולים מיוחדים להעלמת ורידים – אלו אשר פוגמים במראה החיצוני של העור החלק. ישנו הליך סקלר ותרפיה. מזריקים חומר אשר חוסם את הוריד ובכך מונע את גישת הדם לאותם נימים פגומים. את החומר מזריקים באמצעות מחט דקה מאוד וסך הכול לא מורגש כאב רב. לאחר מכן הרופא המומחה משתמש במכשיר הנקרא פוטודרם שתפקידו לכווץ באופן מיידי את אותם נימים עד להעלמתם על ידי הבזקי אור.

האם אפשר לשאוף לתוצאות קבועות?
התגובה של הגוף לטיפול היא מיידית ולצמיתות. לאחר פיתרון של אותו חלק בגוף, עדיין ישנו מקום לצפות לתופעה שהיא תתממש בחלקי גוף אחרים, משום שטיפול בתופעה הוא נקודתי. הצפי להיעלמות מלאה של הורידים הוא בתוך שבועיים ועד לחודש.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל