צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/03/2012

|

13:31

seperator

העיניים הם ראי הנפש וההשתקפות של האדם שעומד מולך. ההבעה שהעיניים תראה יכולה לומר הרבה יותר מהמילים שישתמש בהן. כמובן, ישנם דברים שלא ניתן לשלוט עליהן באופן יום יומי, וזו הגנטיקה הטבעית וכל מה שיכול לשנות את מרקם העור של אדם. הופעת קמטים בפנים מיוחסת לגילאי שלושים ואילך, גם למי שמנסה לשמור על עור הפנים באמצעות תרגילי מתיחות לעור הפנים בבוקר, שטיפתם במים קרים לרענון, מריחת קרמים שונים כדי למנוע את הזדקנותו ועוד שיטות אנטיאייג'ינג. כאשר קשה לנהל את היופי באופן טבעי, באה האסתטיקה רפואית ופותרת בין רגע את השאילתא.

ניתן לפתור את המצב באמצעות ניתוח למתיחת פנים

ניתן לפתור את המצב באמצעות ניתוח למתיחת פנים


למה נוצרים קמטים מתחת לעיניים?

הקמטים תוקפים קודם כל במקומות שבהם השרירים אמורים להתחבר והעור דק יותר, ופחות במקומות שבהם ישנו עור שומני. העור השונים שומר בדרך כלל על המרקם הפנימי – כלומר על סיבי הקולגן האלסטיים ש"יעמידו" את עור הפנים, בניגוד למקומות בהם סיבי הקולגן נחלשים ונעלמים עם הגיל, העור נרפה ונוצרים קמטים.
ישנה אפשרות למתוח את עור הפנים ללא ניתוח פלסטי

ישנה אפשרות למתוח את עור הפנים ללא ניתוח פלסטי


הפיתרון לכך באמצעות ניתוח

ניתן לפתור את המצב באמצעות ניתוח למתיחת פנים – אילו הקמטים עדינים או שהעור עבר תהליך של מילוי קמטים, הצעד המשלים יהיה מתיחת עור הפנים, כשהרופא המנתח מבצע חתך לאורך צדי הפנים – ליד הרקות, ומשם מותח את העור. התפרים אמורים להיות עדינים ולהתאחות במהירות יחסית.

לעשות מתיחת פנים ללא ניתוח
ישנה אפשרות למתוח את עור הפנים ללא ניתוח פלסטי, וזאת באמצעות תפירת חוט "נוצה" בעור הפנים, כשתופרים את העור לכיוון הרצוי, או תפירה אשר מתבצעת מאחורי האוזניים או במקום נסתר יחסית. מדובר כאן בחתכים קטנים שנעשים בעור באזור הנסתר ולאחר מכן העור מתאחה. ההליך מתאפשר תודות להרדמה מקומית ואינו מותיר בדרך כלל צלקות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל