צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/03/2012

|

13:26

seperator

היה כבר מי שאמר כי כדי להיראות יפה צריך לסבול, ויכול להיות שגם הכיס לוקח חלק בעניין הזה. כאשר מגיעים לשלב שבו נדרשים או מעוניינים לעשות ניתוחים פלסטיים אפילו רק כדי "לתקן" מעט את הגוף לצורך קוסמטיקה ואסתטיקה, מדובר על הוצאה כספית שאינה קטנה, אלא על כמה אלפי שקלים לפחות. יש לקחת בחשבון שניתוח עלול לגרור ניתוח נוסף – בין אם לתיקון, בין אם להשוואת הסימטריה בגוף או לצרכים אחרים. המחירים עשויים להשתנות מקליניקה אחת לאחרת וכידוע, תחום הטיפולים אסתטיים הוא תחרותי ומציע לצד איכות השירות גם מחירים משתנים.

היום לכל קליניקה חשובה בארץ ישנו אתר שהוא אחת מדלתות הכניסה של הלקוחות אל המקום

היום לכל קליניקה חשובה בארץ ישנו אתר שהוא אחת מדלתות הכניסה של הלקוחות אל המקום


ביצוע השוואת מחירים של ניתוח למתיחת פנים

היום לכל קליניקה חשובה בארץ ישנו אתר שהוא אחת מדלתות הכניסה של הלקוחות אל המקום. באמצעות האתר ניתן למצוא בעיקר את שטחי ההתמחות של הקליניקה, אולם לעולם לא למצוא מחירים של הטיפולים עצמם, ולבטח שאם ישנם טיפולים, יש לוודא כי הם תקפים – כמו לדוגמה מבצעים וקופונים. לכן, רצוי להתקשר ישירות למקום.
רצוי להשאיר את כל מה שרצית לשאול על ניתוחים פלסטיים בגיל השלישי לשיחת טלפון אחת ולמפגש

רצוי להשאיר את כל מה שרצית לשאול על ניתוחים פלסטיים בגיל השלישי לשיחת טלפון אחת ולמפגש


המחיר אינו חזות הכול

בדרך כלל, מקום יוקרתי שזוכה למוניטין טוב, יכול לקחת לעצמו את הקרדיט על מחירים יקרים יותר מלקוחות, ולעשות זאת בבטחה תוך ידיעה שכך עדיין אותה קליניקה לא עושה ויתור על קהל הלקוחות שלה, ומצד שני היא תשמר את הקהל שיחזור אליה במידה ויצטרך. לכן, גם תוך כדי השוואת מחירים יש לקחת זאת בחשבון ולא לוותר על הקליניקה היוקרתית מראש.

כשהאינטרנט אינו זמין
לאנשים בני הגיל השלישי אשר לא שולטים ברזי תפעול האינטרנט – למרות ששם מסתתרת מרבית המידע, רצוי לברר טלפונית דרך המלצות של מטופלים קודמים. לכן רצוי להשאיר את כל מה שרצית לשאול על ניתוחים פלסטיים בגיל השלישי לשיחת טלפון אחת ולמפגש.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל