צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/03/2012

|

13:20

seperator

כאשר כוכבי קולנוע אינם מזדקנים לעולם ומביאים איתם את בשורת הטיפול בקמטים, לא פלא שלאחר שנים שהטיפולים נמצאים בשגרה והפכו לחלק מטיפולי אסתטיקה רפואית, הטיפול צובר תאוצה ואפילו מגיע לראש טבלת הטיפולים הקוסמטיים, אולי בעיקר משום שידוע שהרפואה יכולה לתת מענה למה שנראה כל כך מאיים על רבים מאיתנו – הזקנה, או לפחות ההרגשה המוזרה שהקמטים שהורווחו אחד לאחד ביושר ובזיעת אפיים מעניקים. עם השנים,  החומרים שהיו מנת חלקו וחיוניותו של העור הולכים ומאבדים מכמותם לתמיד, אלא אם מכניסים את המניפולציה המוכרת של מילוי קמטים.

אין גיל מינימלי לעניין, כבר מהקמט הראשון שיכול לקרות בגיל שלושים

אין גיל מינימלי לעניין, כבר מהקמט הראשון שיכול לקרות בגיל שלושים


קמטים? יש יותר מסוג אחד

ישנם לפחות שני סוגי קמטים עיקריים, אשר מחייבים התייחסות בהתאם. לקמטים הקטנים שנוצרים מעל לשפתיים קוראים חריצי הבעה – ומאפיינים את פניהן של נשים מבוגרות. הטיפול שיתאים על פי רוב יהיה פילינג – העומק יקבע על פי עומק הקמט. ישנם קמטים המתקבלים בעקבות עור נפול הצוואר והפנים יכולים להכיל קמטים מהסוג הזה – וגם אז לא ודאי שרק טיפול למתיחת פנים יכול לעזור.
ישנם קמטים המתקבלים בעקבות עור נפול

ישנם קמטים המתקבלים בעקבות עור נפול


לקבל חוות דעת מרופא מנתח או שניים

כדי לבדוק התאמה להליך של מילוי קמטים, הרופא המנתח אמור להעניק חוות דעת, ראשית – להגדיר עם מה הוא הולך להתמודד, שזה אחד משני סוגי הקמטים: קמטי הבעה או עור נפול, ואז ישנה התייחסות לעניין על פי סוג הטיפול שיתאים.

למי יתאים למלא קמטים?
אין גיל מינימלי לעניין, כבר מהקמט הראשון שיכול לקרות בגיל שלושים, - אפשר להתחיל להתייעץ לגבי דרכי הטיפול בקמטים, אולם רצוי למצוא דרכים להלחם בקמטים כבר מגיל צעיר יותר – תוך המנעות מעישון סיגריות, מריחת קרם לחות איכותי שישמור על שמנוניות העור והזנתו, עריכת טיפולי פנים אצל קוסמטיקאיות, ואפילו עיסוי קל לפנים לאחר שנת הלילה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל