צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/03/2012

|

13:14

seperator

הופעה משודרגת כוללת לא רק בגדים יפים ותספורת זוהרת, אלא מראה כולל ומטופח של פני העור, וכמובן לא ניתן להשמיט את התנאי המרכזי שהינו גורם המשיכה הראשוני של חיות רבות –  רצוי שיהיה ריח טוב. לא ניתן להגיד ממש מהו ריח טוב היות וזהו עניין של טעם על פי רוב, אולם ההסכמה היא, שריח של זיעה ביום – יום, כמו למשל במשרד למרות שתנאי המיזוג נוחים, או בכיתת הלימוד. מדובר בתופעה שתוקפת מאות אלפי ישראלים ומיליונים רבים של אנשים ברחבי העולם (בין 5-10%), וכיום נמצא לה גם פתרון.

במצב של הזעת יתר, הזיעה שתפקידה אמור לקרר את הגוף מופרשת אפילו כשחום הגוף יורד

במצב של הזעת יתר, הזיעה שתפקידה אמור לקרר את הגוף מופרשת אפילו כשחום הגוף יורד


לפתור סוגיה שהציקה לאורך שנים

אפילו כשישנם תנאי מיזוג נוחים, ולכאורה הגוף אמור להיות במצב של איזון. במצב של הזעת יתר, הזיעה שתפקידה אמור לקרר את הגוף מופרשת אפילו כשחום הגוף יורד או במצב מאוזן של 37 מעלות. הסוגיה עלולה להיגרם עקב בעיות עור שונות, בעיית הורמונים או עודף במשקל.  הביטוי של התופעה הוא בעיקר בבית השחי, אולם גם בקצוות הגוף – בידיים ובפנים.
ניתן לפתור את התופעה באמצעות הזרקות בוטוקס אשר מנטרלות את הפקודה בין השרירים

ניתן לפתור את התופעה באמצעות הזרקות בוטוקס אשר מנטרלות את הפקודה בין השרירים


להמנע ממאכלים "מחממים"

על מנת למנוע להבא פגיעה באיכות החיים – כשהמשמעות היא ריחוק חברתי, דימוי עצמי נמוך, אי נוחות שמעמידה את האדם במצב של המנעות מפעולות מסוימות ועוד, ניתן למצוא את הפיתרון קודם כל על ידי המנעות ממוצרים המכילים קפאין – כידוע אלו שוקולד, קפה, תה בשקיקים רגילים ועוד וגם מניעה ממזונות אשר נחשבים לחמים: פלפל חריף, ציפורן, קינמון או כל מאכל שריחו ניכר בזיעה המופרשת.

לפתור את התופעה באמצעות ניתוחים פלסטיים
ניתן לפתור את התופעה באמצעות הזרקות בוטוקס אשר מנטרלות את הפקודה בין השרירים כדי שתופרש הזיעה מהבלוטות. לאחר חזרה על הטיפול מדי מספר חודשים, מגיעים לנטרול מלא של בלוטות הזיעה, בהליך שהוא בלתי הפיך – לכן חשוב לבחור קליניקה מומלצת ואיכותית לביצוע התהליך.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל