צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/03/2012

|

15:44

seperator

על דפי המגזין ניתן לנהל את כל המימד החזותי שיצרוך בסופו של דבר המנוי הקורא אותו – דוגמנים ודוגמניות שדיגמנו בגדי ים אולם בתמונה אחת הבטן נראית כאילו לאחר סעודה מפטמת, פצעון שצמח בין לילה או שערה סוררת שנמצאת במקום הלא נכון ובזמן הלא נכון. ובכן, בחיים האמיתיים כידוע צריך לטפל בנושאים של אסתטיקה רפואית באופן מקצועי בקליניקות, ולא כתלות בקליק של עכברם של מומחי פוטושופ מקצועיים. גם בקליניקה רפואית אפשר לשנות בעיות פיזיות שמפריעות לבעליהן, כמו למשל גודל החזה, כתמים ופיגמנטציה, מילוי השיער ועוד.

צריך לטפל בנושאים באופן מקצועי ולא כתלות בקליק של עכברם של מומחי פוטושופ מקצועיים

צריך לטפל בנושאים באופן מקצועי ולא כתלות בקליק של עכברם של מומחי פוטושופ מקצועיים


כתמי לידה – איך הם נוצרים?

לא כל הגורמים לכתמי לידה ידועים, אולם מרביתם אינם תורשתיים, אלא נוצרים במהלך הלידה עקב בעיה בכלי דם וסקולאריים, הקפילרות – או יותר נכון נימי הדם. אלו יכולים להתרחב או להתכווץ על פי הקצב שבו זורם הדם – ולמעשה כלי הדם נותרים באותו מצב באופן קבוע משום שאות עצבי נשלח באופן קונסיסטנטי ובלתי פוסק. 
רצוי לשאול לפחות שני רופאים מומחים על מנת לקבל חוות דעת רפואית

רצוי לשאול לפחות שני רופאים מומחים על מנת לקבל חוות דעת רפואית


להעלים כתם לידה

העלמת פגמי עור אינה עניין חדש בקליניקות הקוסמטיות, ניתן לעשות זאת באמצעות קרני לייזר, שמטפלות גם בהעלמת צלקות, בהסרת שיער, בציפורן חודרנית ובפטרת ציפורניים מעיקה ואפילו בהסרת צלוליט מבין שכבות העור. אדם יכול להרגיש לא נעים לאורך תקופה ארוכה עד שיסיר את הכתם שנמצא במקום הכי לא צפוי – על עור הפנים, הצוואר, הגב ועוד.

להתייעץ עם המומחים
לפני כל מקרה שבו נדרשת התערבות רפואית, רצוי לשאול לפחות שני רופאים מומחים על מנת לקבל חוות דעת רפואית, אפילו אם היא סותרת אחת את השניה. כך לפחות, מודעים לסיכונים שבנושא, או לאופני הפעולה השונים שבהם ניתן לטפל במה שמציק. רצוי להשקיע זמן ואולי אפילו מעט יותר כסף במה שיותר מאחור עלול להיות בלתי הפיך.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל