צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

28/02/2012

|

15:52

seperator

בעשור האחרון אנו עדים לעליה רצינית בכמות הניתוחים הפלסטים לגיל השלישי והטיפולים השונים בשל השיפור הרב בטיפולים ובניתוחים, ובשל העליה בתוחלת החיים של בני הגיל השלישי והרצון לעצור את גלגל הזמן. בני הגיל השלישי עוברים ניתוחים פלסטיים משתי סיבות עיקריות, אחד ניתוחי משני צורה, כגון ניתוחי אף, הגדלות חזה וכדומה וניתוחים משמרי גיל, כמו מתיחת עור ניתוחי עפעפיים ועוד.

בעשור האחרון אנו עדים לעליה רצינית בכמות הניתוחים הפלסטים לגיל השלישי

בעשור האחרון אנו עדים לעליה רצינית בכמות הניתוחים הפלסטים לגיל השלישי


סוגי ניתוחים מועדפים על הגיל השלישי

מרבית בני הגיל השלישי יעדיפו להסתפק בניתוח מתיחת פנים, עפעפיים וקילופי עור. למרות זאת לאחרונה אנו עדים לכאלה שרוצים ניתוחים משמעותיים יותר כמו שיפור מראה החזה, הבטן וכדומה. למעשה רוב הניתוחים והטיפולים נעשים על מנת ל"תקן" את השפעות הגיל השונות על הגוף. בין השפעות אלו ניתן למנות,ירידה באיכות העיר, קמטים, כתמים ועוד.
מרבית בני הגיל השלישי יעדיפו להסתפק בניתוח מתיחת פנים

מרבית בני הגיל השלישי יעדיפו להסתפק בניתוח מתיחת פנים


חידושים בתחום ניתוחי הפנים

כיום ישנה טכניקה חדשה המאפשרת ניתוחי פנים חלקיות, הכוונה לניתוחי פנים בחלקים קטנים. הניתוח מתבצע בהפרדת רקמות קטנה יותר ועיקר המתיחה נעשית על רקמות תומכות ולא על עור הפנים. בשנים האחרונות טיפולים אסטטים קטנים הפכו לנפוצים בקרב הגיל השלישי מכיוון שהם לא מצריכים אשפוז, הרדמה או ניתוח כלשהו. הם מבוצעים במרפאה עם חזרה מהירה לחיים הרגילים. כמו כן תחום זריקות הבוטוקס הינו תחום מפותח שלא דורש יותר מידי הערכות והתוצאות משמעותיות ביותר.

סיכונים בטיפולים לגיל השלישי
לרוב אנשים בגיל השלישי יכולים לעבור את כל הטיפולים שצעירים יותר לעשות. כמובן שכל מקרה לגופו, ויש לבחון היטב עם רופא או עם מומחה סיכונים אפשריים לכל טיפול וטיפול. כמו כן בגלל הקידמה שחלה בתחום בעשור האחרון גם לאנשים עם בעיות רפואיות לרוב ניתן להתאים את הטיפול הנכון ביותר וההולם ביותר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל