צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

28/02/2012

|

15:20

seperator

פטרת הציפורניים היא נושא שרחוק מהתודעה של אנשים מסוימים, אולם בקלות מאוד ניתן ללקות בתופעה – וידוע על כ – 6% עד 8% אצל האוכלוסיה הבוגרת שכבר לוקים בה. מספיקה רחצה אחת במקום ציבורי, לחות שהצטברה בנעליים סגורות או נעליים רטובות לאורך תקופה ארוכה, פטרייה שגדלה במעמקי הקיבה ומשפיעה על שאר האיברים בגוף במקרה המתקדם שלה, מחלות עור אחרות שגורמות לעידוד הפטריה או היחלשות של המערכת החיסונית בגוף ויש גם האומרים כי מקור ההידבקות הוא הפוטנציאל הגנטי שמועבר מדור לדור, ולכן הטיפול הטוב ביותר – הוא המניעה של התופעה.

חשוב לציין שאין דרך קיצור, כל טיפול אמור כרוך בסבלנות מרובה

חשוב לציין שאין דרך קיצור, כל טיפול אמור כרוך בסבלנות מרובה


איך נראית פטרת הציפורניים?

היות והפטרייה יכולה להמצא הן בידיים והן ברגליים, היא גלויה לעיני כל ובעליה עלולים לחוות בושה, חוסר ביטחון או המנעות מפעילות מסוימת כמו למשל הליכה לבריכה או לים כדי שלא להיות נבוך. הפטרייה מעוותת את המרקם ואת הצורה של הציפורן – שיכולה להיות אף ציפורן חודרנית, וזו עלולה להיצבע בצבע צהבהב או שחרחר – ובגווני הביניים ביניהם.
היות והפטרייה יכולה להמצא הן בידיים והן ברגליים, היא גלויה לעיני כל ובעליה עלולים לחוות בושה

היות והפטרייה יכולה להמצא הן בידיים והן ברגליים, היא גלויה לעיני כל ובעליה עלולים לחוות בושה


איך מטפלים בתופעה הזו?

היות ולפטרת ציפורניים יכולים להיות גורמים שונים, בוחנים את סוג הפטריה על ידי לקיחת דגימה וגידולה בתרבית. היות ופטרייה זו יכולה לסמן אודות מצב הגוף ולהסביר גם תופעות אחרות כמו עייפות או דחף לסוכר, רצוי להגיע מיידית למרפאה ולבצע את בדיקות האבחון – לאחר קבלת התוצאות יהיה ניתן להתאים את הטיפול.

שיטות שונות בקטילת הפטריה
חשוב לציין שאין דרך קיצור, כל טיפול אמור כרוך בסבלנות מרובה, אפילו הטיפול המיידי ביותר. ישנם לקים רפואיים שמטפלים באופן חיצוני בתופעה, ישנן משחות שמרדדות את שכבת הציפורן כדי שתגדל חדשה באופן תקין, יש ההולכים לפדיקור רפואי (אולם אין זה טיפול שמסיר את הפטריה, רק מסדיר את הציפורן) ויש העושים טיפול לייזר להשמדת פטרת הציפורניים. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל