צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

28/02/2012

|

14:48

seperator

טיפולי פנים מסוגים שונים כוללים שימוש בחומרי הזרקה לצורך מילוי קמטים בעיקר. היתרון שבטיפולים הללו שהם אינם מצריכים ניתוחים פלסטיים שיש להיערך להם באופן מיוחד, לעשות הרדמה ולהתאושש מהם – אלא עיצוב של תווי הפנים באמצעות הזרקה של חומרים שונים שמנפחים או מבליטים את האזור הרצוי, ואפילו ממלאים קמטים במקומות האסטרטגיים. זריקות אלו עובדות ביחד עם זריקות בוטוקס למטרות שונות כמו למשל להחלקת קמטים, אולם שני סוגים אלו של זריקות שונים במהותם ובפעולתם. בין חומרי המילוי כמובן שישנם סוגים שונים כדי לענות על מטרות שונות.

הסיליקון המפורסם אשר ידוע ומשמש מזה שנים רבות ברפואה האסתטית, הוא חומר למילוי קבוע

הסיליקון המפורסם אשר ידוע ומשמש מזה שנים רבות ברפואה האסתטית, הוא חומר למילוי קבוע


חומרי המילוי הזמניים

החומרים הזמניים למילוי הקמטים נשארים בגוף בסביבות שנה או יותר, ולאחר מכן מתכלים. מדובר על חומרים שניתן למצוא גם בגוף האדם, כמו גם חומצה היאלורונית – אשר עליה מבוססים מוצרים כמו תיאוסייל, רסטילן וסטילאז' – אלו מהולים בסמיכויות שונות – כדי לשמש לטיפולים שונים. ישנו גם הרדיאס המבוסס על סידן – חומר זה מחזיק מעט יותר זמן מחומרים מבוססי חומצה היאלורונית.
היתרון שבטיפולים הללו שהם אינם מצריכים ניתוחים פלסטיים

היתרון שבטיפולים הללו שהם אינם מצריכים ניתוחים פלסטיים


חומרי המילוי הקבועים

הסיליקון המפורסם אשר ידוע ומשמש מזה שנים רבות ברפואה האסתטית, הוא חומר למילוי קבוע. משתמשים בו לעיבוי שפתיים בסיליקון למשל ולטיפול בקמטי הבעה בצידי האף וגם לצידי הפה. מדובר באזורים ששם תווי הפנים "מעוגנים", לכן מומלץ שלא להשתמש בסיליקון בשאר אזורים בפנים – הוא נותר מתחת לפני העור והתוצאה נשארת לאורך שנים רבות.

שיטת ההזרקות
ההזרקה תיערך על ידי שימוש במחט שהיא מגיעה ביחד עם המזרק. ישנה גם מחט הנקראת "קנולה" – היא ארוכה, גמישה ואין לה חוד. כך הרופא יכול דרך חור אחד שנוקב בפנים להגיע לאזורים שונים בפנים כשהוא משחיל את החוד הגמיש של המחט תחת פני העור לאזורים הרצויים בפנים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל