צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

23:38

seperator

 העור של נשים וגברים בגיל הבגרות שונה במהותו - אצל הגברים - תודות להורמון הטסטוסטרון ישנה גדילה של שיער גם על פני הפנים, ואילו אצל הנשים, אין בדרך כלל. עניין זה משפיע באופן ישיר על הטיפול המתאים למילוי קמטים , וזה עשוי להשפיע במידה ניכרת גם על התוצאה. מילוי קמטים הוא אחד מהניתוחים פלסטיים המאפיינים את הגילאים הבוגרים - מגיל 30 ואילך וגם גיל המעבר, בדיוק בשלב שבו ניתן להרחיק מעט את המראה ה"זקן" והקמטים. בגילאים מאוחרים יותר בדרך כלל מוסיפים על שלב מילוי הקמטים גם את מתיחת הפנים.

המאפיינים של העור ומילוי קמטים
עורם של גברים עבה יותר, בגוף ובפנים. חומרי המילוי אשר יתאימו לגברים אם כן יהיו סמיכים בהתאם, יותר מאשר אלו הממלאים קמטים אצל נשים. העור שבפנים שונה מן העור שבצוואר - הוא דק ועדין יותר, ולכן סביר להניח שיהיה שימוש באותו אדם לכמה סוגים של חומרי מילוי קמטים. קמטים הם פעמים רבות תוצרים של הבעות פנים שספגו צורתם לאורך השנים ולכן זמן הופעתם משתנה מאחד לשני.

הטיפול למילוי קמטים
לטיפול מילוי קמטים יש סיכונים מעטים בלבד. רופא מיומן יתחשב בכל אותם הסיכונים וישתמש בחומרי המילוי המתאימים למטופל, למשל - ישתמש בחומרי מילוי שאינם אלרגניים למטופל. מילוי קמטים אומנם יכול לפעול בשיטות שונות כמו בוטוקס, ויש גם שיטות להחדרת חומרים מעשירים למילוי העור - סיליקון, מיקרו דרופט, ביו אלקמיד, ארטיקול וכן הלאה.

לכמה זמן יחזיק הטיפול?
כמובן, הטיפול יחזיק מעמד ככל שאיכות החומרים משתנה. בחומרים "טבעיים" שמתקשרים עם הגוף, העניין תלוי בחילוף החומרים, כאשר הגוף "מאמץ" את החומרים שנוספו ומטמיע אותם, עד שהם "נעלמים" בשלב מסוים ונבלעים בין חומרי הגוף. חומרים מלאכותיים אמנם מחזיקים מעמד לעד, אולם עלולים להתנייד אם הם לא נקלטים בנקודה המיועדת בגוף.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל