צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

23/02/2012

|

13:14

seperator

ניתוח קיצור קיבה הינו ניתוח פלסטי המיועד לאנשים הסובלים מעודף משקל שמסכן את הבריאות ואשר אינם מצליחים להוריד משקל בדרכים הרגילות הקיימות, של שמירה על כושר, תזונה נכונה ודיאטה, כל זאת משום שהניתוח מסובך וטומן בתוכו סיכונים רבים עד לסכנת מוות. כיום אחוזי התמותה של אלו העוברים ניתוח לקיצור קיבה עומד על כאחוז, אחוז וחצי.

כתוצאה מכך מצטמצם שטח הקיבה ואכילה מועטת מספיקה לשם הרגשת שובע

כתוצאה מכך מצטמצם שטח הקיבה ואכילה מועטת מספיקה לשם הרגשת שובע


שיטות שונות לקיצור קיבה

כיום קיימות שתי שיטות לניתוחי הרזייה. השיטה הראשונה היא שיטה באמצעות טבעות וסיכות. באמצעות שיטה זו יוצרים איזור צר אל שאר הקיבה, איזור זה גורם לתחושת שובע כבר לאחר שנבלעה כמות קטנה של מזון.השיטה השנייה מסוכנת יותר ומוצעת בארץ רק למי שעבר כבר את השיטה הראשונה, ולא בהצלחה. בשיטה זו חלק מהקיבה נתפר כך שרק חלק ממנו נשאר פעיל. כתוצאה מכך מצטמצם שטח הקיבה ואכילה מועטת מספיקה לשם הרגשת שובע.
חשוב להתייעץ עם מספר רופאים מומחים בתחום לפני ההחלטה

חשוב להתייעץ עם מספר רופאים מומחים בתחום לפני ההחלטה


סיכונים בניתוחי קיצור קיבה

כאשר מדובר בניתוחים חוזרים אחוז הסיבוכים הולך וגדל. בארץ אין מעקב ראוי אחרי הסיבוכים ולכן לא ניתן לדעת בודאות את האחוזים לכך. מה שכן, למעלה מ30 אחוז מהמנותחים נאלצים לעבור ניתוח חוזר. אדם שנכנס לניתוח קיצר קיבה נמצא במשקל עודף, דבר שמסוכן בפני עצמו לפני הרדמה מלאה, אנשים מעשנים גם כן נמצאים בקבוצת סיכון בעת הרדמה ולכן ממליצים להפסיק לעשן. קיימים סיכונים רבים כמו, זיהומים,הצטלקות, נפיחות וכאב.

מדוע בכל זאת לעבור ניתוח קיצור קיבה ?
כפי שהוזכר לעיל ניתוח קיצור כיבה מתאים אך ורק לאנשים שסובלים מעודף משקל והשמנת יתר. אצל אנשים אלו הסיכונים הבריאותיים גבוהים ולכן לעיתים הניתוח לקיצור קיבה ישפר את מצבם. חשוב גם לאחר הניתוח להמשיך לשמור על אורח חיים נכון, לעסוק בהתעמלות ולא להזניח את נושא הדיאטה והתזונה הנכונה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל