צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

23/02/2012

|

12:51

seperator

אחד הטיפולים הנפוצים כיום בתחום הרפואה האסתטית והניתוחים הפלסטים הינו טיפול בקמטים ובוטוקס. הבוטוקס הינו התכשיר הנפוץ ביותר כיום לטיפול בקמטים של הבעות פנים. עם השנים עור האדם משתנה ומפסיק להיות מתוח, כתוצאה מכך נוצרים קמטים על הפנים. הקמטים נוצרים כתוצאה מפגיעה בסיבי קלוגן וסיבים אלסטיים בעקבות חשיפת יתר לשמש ותנועת שרירי הפנים.

נוצרים כתוצאה מפגיעה בסיבי קלוגן וסיבים אלסטיים בעקבות חשיפת יתר לשמש ותנועת שרירי הפנים

נוצרים כתוצאה מפגיעה בסיבי קלוגן וסיבים אלסטיים בעקבות חשיפת יתר לשמש ותנועת שרירי הפנים


שיטות להעלמת קמטים

ישנן מספר שיטות לטיפול בפגמים שלכל אחת את יתרונותיה וחסרונותיה.  השיטה הידועה ביותר היא שיטת הבוטוקס. שיטה נוספת היא שיטת הפילינג עמוק, בשיטה זו המטפל עובר במספר שלבים באמצעות פילינג על פניו של המטופל. מהלך ההחלמה בטיפול זה לוקח כ14 עד 21 יום. טיפול נוסף הינו חידוש העור בעזרת לייזר, הטיפול עצמו כולל מספר סדרות של לייזר לפנים ולאחר מכן מקבלים מעין מסיכה לפנים שמגינה מפני השמש. שיטה נוספת הינה ניתוח מתיחת עור הפנים.
טיפול זה נפוץ ביותר בתחום כיוון שהוא נחשב לבטוח ביותר

טיפול זה נפוץ ביותר בתחום כיוון שהוא נחשב לבטוח ביותר


טיפולי הבוטוקס להעלמת קמטים

הבוטוקס הוא שם מסחרי של חלבון בשם בוטולוניום טוקסין המופק באופן טבעי. תכשיר זה משמש לטיפול ויישור עור הפנים והעלמת קמטים באמצעות הזרקות של מינונים זעירים של החלבון לאזור קמטי ההבעה בפנים. הבוטוקס מחליש ומרפה ואף משתק את שרירי ההבעה ועל ידי כך מונע מהמטופל לבצע תנועות בשרירים הללו שגורמות לקמטים ומעמיקות אותם לאורך השנים. הבוטוקס הינו טיפול זמני המספיק למספר חודשים בלבד, לאחר תקופה זו השרירים חוזרים לתפקודם הקודם.

סיבוכים כתוצאה מבוטוקס
טיפול זה נפוץ ביותר בתחום כיוון שהוא נחשב לבטוח ביותר. לטיפול כמעט ואין תופעות לוואי למעט אדמומיות ונפיחות שנעלמת לאחר מספר שעות. לעיתים עלולים להופיע שטפי דם קלים באזור ההזרקה כתוצאה מהזריקות. סיבוכים משמעותים מופיעים לעיתים נדירות. חשוב לבחור לטיפול רופא שמומחה בתחום, בעל ניסיון ומיומנות וכן בעל המלצות רבות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל