צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

21/02/2012

|

17:24

seperator

ניתוחים פלסטיים מספקים את הפיתרון כאשר מתעורר צורך כירורגי כדי לתקן בעיה רפואית ולטפל בה, או כדי לשנות את המראה החיצוני – כלומר ניתוח לשינוי אסתטי. במקרה השני, נוטים לדחות את גיל עשיית הניתוח, אלא אם ההתפתחות הגופנית באותו האיבר נסתיימה. לדוגמה – כאשר מדובר באחד מהניתוחים הנפוצים ביותר – ניתוחי חזה – לא מומלץ להתחיל לפני גיל 18, משום שעד אז עדיין ישנה אפ/רות לשינויים. מצד שני, כשמדובר בנושא שמהווה בעיה חברתית כמו למשל חזה מפותח למדי – ההתערבות יכולה להלקח בחשבון.

בגיל העשרה, האף משנה מעט מגדלו ומצורתו

בגיל העשרה, האף משנה מעט מגדלו ומצורתו


ניתוחי אף – ליופי או לטיפול רפואי?

בגיל העשרה, האף משנה מעט מגדלו ומצורתו עד שהוא מקבל את צורתו הסופית בגיל 15 לערך. זו הסיבה שכאן ישנה אפשרות לתמרון בגיל – אם ישנו מראה של אף בולט ומפריע מבחינה חברתית – ישנם בני נוער אשר ניגשים ועורכים ניתוחי אף אפילו במהלך החופש הגדול. לאסתטיקה רפואית ישנו משקל רב – בעיקר אצל בני ה"טיפש עשרה", ולכן מרכז הכובד של ניתוחי האף סובב סביב הגילאים הצעירים.
חזה לא מומלץ להתחיל לפני גיל 18

חזה לא מומלץ להתחיל לפני גיל 18


ניתוחים באזור הפנים

לכאורה הייתה בלעדיות לתחום זה אצל המבוגרים בעיקר, משום שהם אלו שנזדקקו למתיחת פנים, לשאיבת שומן מאזורים בהם השינויים ההורמונאליים של הגיל עשו את שלהם – כמו למשל אזור הצוואר. מאידך – ישנם ניתוחים כמו הצמדת אוזניים או עיבוי שפתיים ששמור להם מקום של כבוד בכל קליניקה רפואית.

ניתוחים לשאיבת שומן
כאן לוקחים כל מקרה לגופו, ובודקים אותו על פי מידת הצורך והנחיצות, מול הסיכונים שעלולים לקחת חלק בתהליך – לכן חשוב להתייעץ עם הרופא המנתח. כאן ישנן שיטות שונות לא רק לשאיבת שומן ולמתיחת העור – באופן משלים לתהליך, אלא גם לשינוי הפרופורציות בגוף על ידי החזרתו והזרקתו למקום אחר בגוף אשר זקוק למילוי.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל