צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

15/02/2012

|

12:48

seperator

ללא ספק, משהו טוב עובר על עולם האסתטיקה רפואית אשר מושכת אל חוגיה רבים ורבות מהמטופלים. העובדות מדברות בשטח, כאשר רק 10% מהמטופלים פונים לניתוחים פלסטיים ולטיפולים כאלו ואחרים, מסיבות כירורגיות, ואילו השאר – כדי לנצל את הטכנולוגיה החדישה לצורכי אסתטיקה וקוסמטיקה. ככל שהיכולות גדלות בנושא, כך גם הדרישות והרצון לשפר את איכות החיים. אנשים אשר בעבר לא חלמו לשנות את מראה הפנים או לעשות ניתוח שאיבת שומן יכולים כיום לבחור מתוך מספר אפשרויות את השיטה שתתאים, ולבחור בין הקליניות השונות את המנתח הרצוי.

איכות החיים היא המכתיבה את ההנאה ולעתים קרובות גם את ההצלחה בחייו של אדם

איכות החיים היא המכתיבה את ההנאה ולעתים קרובות גם את ההצלחה בחייו של אדם


שיפור משמעותי באיכות החיים

איכות החיים היא המכתיבה את ההנאה ולעתים קרובות גם את ההצלחה בחייו של אדם. הצעד הקטן לכיוון המרפאה הקלינית לקוסמטיקה רפואית יכול לעשות את השינוי המיוחל ולשפר את הדימוי העצמי של כל אחד וכל אחת – מי שמעוניין "לתקן" חזה גדול מדי עקב שומנים, למתוח את עור הפנים כדי שלא יראו מקומטים ועוד.
ניתוח הגדלת חזה לנשים שמעוניינת להעלות את נפח ומשקל החזה שלהן

ניתוח הגדלת חזה לנשים שמעוניינת להעלות את נפח ומשקל החזה שלהן


ניתוח להגדלת חזה

נשים אשר עוסקות בספורט ולוקחות הורמוני מין גבריים או פשוט מי שמעוניינת להעלות את נפח ומשקל החזה, יכולה לפנות לפגישת ייעוץ אצל רופא מנתח, ולצפות בהדמיות הממוחשבות. מדובר בהליך שהוא הפיך (למעט הצלקות), ובכל מקרה, תמיד יומלץ לקבוע אצל כמה רופאים כדי לשמוע המלצות, דרכי עבודה ומחירים.

ניתוח להצרת פתח הנרתיק
גם ניתוח הצרת נרתיק עשוי לגרום לעלייה ברמת איכות החיים, ולשפר את חיי הזוגיות. בני זוג אשר מעוניינים לשפר את האינטימיות בחייהם – בעיקר לאחר תקופת לידות אשר מרחיקות את קירות איבר המין של האישה האחד מהשני, בשל מבנה גנטי קבוע מראש אשר אינו מביא סיפוק לאחד מבני הזוג, כעת אפשר לטפל בכך בחזרה, ובתנאי שלא צפוי לאישה הריון נוסף.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל