צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

15/02/2012

|

12:43

seperator

רופאים מומחים לניתוחי אסתטיקה רפואית  בתחום הטיפול במשקל עודף לא ממיצים באופן כללי על ניתוח שאיבת שומן מיד לכל הפונה אליהם בנושא. יש לענות על מספר קריטריונים כדי להיות מועמדים ראויים לכך. ישנם אנשים אשר חשים שמיצו את כל הדרכים כולן להורדה במשקל, ועדיין לא השילו מעליהם את המראה המלא, העייף והמגושם. בדרך כלל גם לאחר השקעת מאמץ בהפחתת המשקל, עדיין נותרות נקודות שיש בהם עוד עודפי שומן – לדוגמה באזור הירכיים, האגן, הבטן, ואפילו באזור הברכיים. יש גברים אשר מבקשים אפילו ניתוח שאיבת שומן להרזיה באזור החזה.

לצורך העניין, מאבחנים את טונוס העור ורואים את גמישותו

לצורך העניין, מאבחנים את טונוס העור ורואים את גמישותו


למי יתאים ניתוח לשאיבת שומן?

לפני שיוחלט על ניתוח שאיבה, ראוי לברר תחילה את נתוני המועמד ואת יכולתו לעמוד במבחן התוצאה. הרי שאם בעקבות הניתוח לשאיבת שומן יהיה צורך בניתוחים נוספים כמו למשל ניתוח למתיחת העור, יש לשקול גם את הניתוח הזה, מעבר לאותה הצרת היקפים. לצורך העניין, מאבחנים את טונוס העור ורואים את גמישותו.
השומן תסלק רק את אותם שומנים עקשים שהצטברו מתחת לעור המטופל

השומן תסלק רק את אותם שומנים עקשים שהצטברו מתחת לעור המטופל


למה עושים ניתוח שאיבת שומן כפתרון להרזיה מהירה?

שאיבת השומן תסלק רק את אותם שומנים עקשים שהצטברו מתחת לעור המטופל, ובכך יסייע בחיטוב הגוף. מצד שני, הוא אינו פותר את הצורך בדיאטה, משום שלאחר הניתוח אם אותו מנותח ימשיך באותם הרגלי אכילה וחילוף חומרים, הרי שיחזור למצב הראשוני, רגע לפני שהוא ניגש לבקש ניתוח מסוג זה.

להתייעץ עם רופא מומחה לעניין
חשוב ביותר להתייעץ עם רופא מומחה בעניין שאיבת שומן, ואולי אפילו שניים לפחות לפני שמתחילים בתהליך. הניתוח יומלץ רק למטופלים שיהיו יכולים להפיק את התוצאות המיועדות. הרופא אמור להסביר כיצד להתכונן לניתוח, איזו הרדמה תשמש, איך יתבצע הניתוח ומה אופן ההחלמה ממנו, אלו דברים שיש לקחת בחשבון.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל