צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

13/02/2012

|

14:08

seperator

עיבוי שפתיים ועיצובן ניתן לבצע בימינו במספר רב של שיטות אשר שונות אחת מהשניה בפרמטרים שונים. ישנם חומרי מילוי כמו סיליקון ג'ל וכמו חומצות היאלרוניות. סיליקון ג'ל משמש לעיבוי ועיצוב קמטים הנמצאים בצידי הפה. תהליך זה לוקח מספר טיפולים, הטיפול אינו מוחק את הקמטים אלא פשוט ממלא את הקמטים ומטשטש אותם. חומצה היאלרונית היא חומר טבעי הנמצא בגוף ומרככת את העור. חומצה זו יוצרת נפח בעור הפנים ומקנה לו מראה צעיר. עם השנים החומצה הולכת ונספגת בהדרגה. החומר בו משתמשים בטיפולים מקורו באותה חומצה.

 ישנם חומרי מילוי כמו סיליקון גל וכמו חומצות היאלרוניות

ישנם חומרי מילוי כמו סיליקון גל וכמו חומצות היאלרוניות


הטיפול בחומצה ההיאלרונית

חומצה זו משתמשת במים שבתוך גופנו על מנת למתוח את העור ולהקנות לו מראה מוצק יותר. החומצה מגיעה כחומר שקוף וידועה בשמות נוספים. היא משמת לעיבוי ועיצוב באזורים הבאים, קמטים בצידי האף והפה, קמטים בשפה ולעיבוי השפתיים. במהלך הטיפול הג'ל מוזרק לגוף, המים תופסים את מקומו וככל שהגל הזה ניהיה סמיך יותר כך הוא משתלב בצורה טובה יותר לרוב הגל נשאר בעור זמן רב. תהליך הטיפול קצר ומתמשך כמספר דקות בלבד, בדרך כלל התהליך נעשה בשני טיפולים. החומצה אקטיבית לכשישה חודשים ואז יש לבצע טיפול נוסף.
החומצה אקטיבית לכשישה חודשים ואז יש לבצע טיפול נוסף

החומצה אקטיבית לכשישה חודשים ואז יש לבצע טיפול נוסף


טיפול באמצעות סיליקון

הסיליקון מוזרק לאזור הקמטים בשיטה מדודה וזהירה של הזרקת טיפות סיליקון קטנות. התהליך מתרחש לאורך מספר טיפולים, הסיליקון אינו מוחק את הקמטים אלא ממלא את החריצים ומטשטש אותם. לא ניתן להעריך כמה טיפולים יזקק כל אדם כיוון שיש שוני בין מבנה אחד למשנהו. משך הטיפול הוא כעשר דקות והוא נעשה ללא הרדמה או אשפוז.

תופעות לוואי של הטיפולים
בשני סודי הטיפולים עלולות לצוץ תופעות לוואי כגון אדמומיות, נפיחות קלה שטף דם ואף שינוי קל בצבע העור. כל התופעות הללו נעלמות לאחר מספר ימים, חשוב להיות מודע לקיומם. לטיפול הסיליקון ישנן תופעות נדירות שעלולות לקרות. עלולה להיווצר דלקת תת עורית שקשה לטיפול. כיום בעידן האסתטיקה הרפואית , טיפולי עיבוי תופסים תאוצה כך שהשימוש בהם נהיה בטוח יותר ונפוץ יותר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל