צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

13/02/2012

|

14:01

seperator

הבוטוקס, בניגוד לדעות הרווחות – אינו חומר מילוי, הפעולה שהוא עושה – מנטרל את הפקודה שהמוח שולח לשרירים לכיווץ השריר. הרפייתו באמצעות אותה הרפיה עשויה לשטח את פני העור, כך שהשלמת הטיפול תיעשה באמצעות חומרי מילוי שמוזרקים תחת פני העור. כך למשל לזריקות בוטוקס יכולה להיות השפעה גדולה במניעת הזעת יתר; הבוטוקס יוזרק באופן שטחי אל אזורי ההזעה, ולאורך מספר שבועות יפעל עד שישתק את השריר האחראי לכיווץ של בלוטות ההזעה. ההשפעה של הבוטוקס משתקת כליל את השריר. מדובר בטיפול רגוע, שאינו דורש הרדמה או אשפוז.

לזריקות בוטוקס יכולה להיות השפעה גדולה במניעת הזעת יתר

לזריקות בוטוקס יכולה להיות השפעה גדולה במניעת הזעת יתר


איך שמים סוף למבוכה

אנשים הסובלים מהזעת יתר, אינם מורגשים רק באולם הספורט ובמכוני הכושר; אפשר להרגיש בכך ברחוב, במשרד, ולא זו בלבד שהריח נותן את אותותיו, מדובר גם על הרטבת הבד. בקיץ וגם בחורף – וזאת ללא קשר למזג האויר או לטמפרטורות, המצב עלול לגרום למבוכה. זה לא רחוק מאף אחד מאיתנו, ויכול להיות אחד משנים עשר אחוזים מקרב האוכלוסיה כולה בעולם.
אנשים הסובלים מהזעת יתר, אינם מורגשים רק באולם הספורט ובמכוני הכושר

אנשים הסובלים מהזעת יתר, אינם מורגשים רק באולם הספורט ובמכוני הכושר


חסרונו של הבוטוקס

הבוטוקס נחשב לטיפול יקר יחסית, ולכן יש להיערך לכך שמחירי בוטוקס לא רק שהם יקרים, אלא שההליך ממילא מחייב טיפולים חוזרים שיעלו אלפי שקלים כל אחד. בנוסף, הטיפול אמור להביא לידי כך שהזעה בגוף לא תקרה באף מקום שבו הוא הוזרק, אולם מצד שני צריך עדיין  שתהיה הזעה, כזו שתקרר את הגוף – ולכן הגוף עלול להזיע באופן רב מהרגיל במקומות אחרים בגוף באופן מפצה.

מה היתרון של הטיפול בבוטוקס כדי למנוע הזעת יתר?
מדובר בפעולה שנמצאת בסל הבריאות ולכן רוב הביטוחים המשלימים יאפשרו החזרים או טיפולים במחירים זולים יותר לאסתטיקה רפואית מהסוג הזה. כאשר עורכים את הטיפול בקפידה ובמחשבה מתכננת, אפשר להגיע לתוצאות משביעות רצון.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל