צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

12/02/2012

|

12:27

seperator

החל משנת 2002 אפשר להשתמש בבוטוקס על פי משרד הבריאות בישראל לצרכי אסתטיקה רפואית, מעבר לשימושים הרפואיים האחרים שהיו לו. השימוש ברעלן בוטולינום טוקסין היה משמש ברפואה הקוסמטית לתיקון מצבי פזילה או עין עצלה. הוא גם טיפול במיגרנות או בעיות שרירים, כשהיה צריך לנטרל למשל פעילות של הזעת יתר. מאז שנתגלה כי הבוטוקס יכול לסייע גם כדי לשטח יותר את הקמטים בעור הפנים , השימוש בו הורחב בהתאם בארץ וברחבי העולם. מיותר לציין, כי התחוללה מהפכה בשטח בוטוקס להעלמת קמטים – בין אם מדובר בקמטי הבעה או באילו המלווים אותם.

השימוש ברעלן בוטולינום טוקסין היה משמש ברפואה הקוסמטית לתיקון מצבי פזילה או עין עצלה

השימוש ברעלן בוטולינום טוקסין היה משמש ברפואה הקוסמטית לתיקון מצבי פזילה או עין עצלה


איזו פעולה עושה הבוטוקס?

הבוטוקס מוזרק אל מתחת לפני העור, ומשחרר חומר בשם אצטיל כולין. הרעלן בוטולינום טוקסין מפרק חלבון מסוים באזור הסינפסה, וחוסם את שחרור הנוירוטרנסמיטר (העצב והנוירונים שמעבירים את הפקודות להפעלה ולהפסקת פעולת השריר). כאשר הוא לא מאפשר לאצטיל כולין לפעול, למעשה הוא  "משתק" את השריר, השריר נרפה והקמט מתחיל להחליק.
הבוטוקס עוזר בטיפול במיגרנות או בעיות שרירים, כשהיה צריך לנטרל למשל פעילות של הזעת יתר

הבוטוקס עוזר בטיפול במיגרנות או בעיות שרירים, כשהיה צריך לנטרל למשל פעילות של הזעת יתר


סיבה לקמטי ההבעה

קמטי הבעה צוברים תאוצה ומתפתחים בעיקר בין הגילאים 35-60. כאשר שרירי הפנים מקמטים את העור אשר נמצא מעליהם תוך כדי מימיקת הפנים. ישנן הבעות שונות על פניו של אדם המשדרות מסרים באופן תת הכרתי בעיקר. על אותן התחושות הפנימיות שמשודרות כלפי חוץ, מפעילים שרירי הפנים אשר האיזון ביניהם עלול להיות מופר וליצור א סימטריה, אשר נשמרת מאותו מצב של חוסר איזון והלאה.

הטיפול בגורמים לקמטי ההבעה
כאשר מעוניינים לטפל בגורמים לתופעה ולא בסימפטומים – בקמטים עצמם, פונים לעשות הסרת קמטים במינימום זמן – בבוטוקס. הבוטוקס מאפשר בדרך זו עיצוב מחדש של הפנים, ואם נדרשים טיפולים נוספים כדי לטפל בתוצאה, כמו מתיחת פנים או מילוי קמטים עמוקים יותר, יש להתייעץ עם הרופא המטפל.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל