צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

12/02/2012

|

12:20

seperator

אל שטח ניתוחים פלסטיים מגיעים מדי יום מטופלים שמעוניינים לעשות ניתוחים כדי להשיג שני יתרונות: הראשון הוא יתרון רפואי, השני הוא יתרון אסתטי. כאשר איבר כל שהוא אינו מתפקד באופן נורמלי, אינו סימטרי ביחס לאיבר השני בגוף, יש לו הפרעה מולדת או פגימה נרכשת, הגוף זקוק למעשה לסיוע חיצוני בדמות ניתוחים פלסטיים. לכל אחד ואחת שישנה בעיה אסתטית או רפואית וזקוקים לטיפול בהתאם, יש בעיה מורכבת בפני עצמה שזקוקה לפתרון מותאם על ידי איש מקצוע מיומן שיש לו ניסיון וידע, וגם המלצות חמות בתחום.

לעיתים הגוף זקוק לסיוע חיצוני בדמות ניתוחים פלסטיים

לעיתים הגוף זקוק לסיוע חיצוני בדמות ניתוחים פלסטיים


הבדל ברמת ההרדמה

חלק מההרדמות לניתוח הן כלליות, וחלק הן מקומיות. חשוב לדעת בדיוק מי הרופא המרדים המקצועי, איזו הרדמה הולכת להיות והאם ישנם חומרים שעלולים לעורר אלרגיות. רצוי לברר גם ברמת המחירים. בירור לפני ניתוחים פלסטיים מחירים יכול להוזיל את המחיר, אולם רצוי שלא להתפשר על אחות או אח מרדימים שהם עם ניסיון טוב ומוכח.
יש החלמה שהיא מיידית ויש החלמה שהיא שיקום לאורך זמן

יש החלמה שהיא מיידית ויש החלמה שהיא שיקום לאורך זמן


הבדל ברמת ההחלמה

לפעמים בוחרים את הניתוח על פי סוג ההחלמה שמתאפשר לאחריו. יש החלמה שהיא מיידית, יש החלמה שהיא שיקום לאורך זמן. בהחלמה מהסוג השני, עלולות להיות נפיחויות באזור המנותח, שטפי דם, סימני צילוק, גיבוס ועוד. מי שאינו יכול להיעדר מהמחויבות לאורך תקופה ארוכה, אמור לחשב את הגורם הזה כשיקול במערכת בבחירת הניתוח המתאים.

לשמור על תנאי גוף טובים לפני הניתוח
אפשר לומר כי מי שמגיע לניתוח כשהוא מוכן נפשית וגופנית יותר, הסיכויים שלו להצליח גבוהים יותר. מי שאוכן טוב יותר, ישנן שנת לילה ארוכה ומוכן לניתוח משום שהוא יודע בדיוק מה עומד להיות בכל השלבים בדרך לביצוע ניתוח פלסטי, יעלה את הסיכויים לתוצאה טובה יותר לאחר הניתוח.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל