צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

12/02/2012

|

12:05

seperator

כל אחד מתייחס אחרת לקמטים המתגלים על פני העור במהלך ההתבגרות הגופנית. חלק רואים בהם תווים המקשטים את העור – כאלו שהורווחו בכבוד, ויכול להיות שהם אפילו מקנים הבעה מיוחדת. מצד שני, יש מי שאינו מסוגל לראות אפילו קמט אחד, אשר עלול להסגיר את הגיל. אלו האחרונים נתונים במאבק תמידי במה שהטבע מעניק ממילא. אפשר לומר שהדרך הטובה ביותר לדחות את הווצרות המטים זה על פי המניעה. אם מקפידים מגיל צעיר ככל הניתן על מריחת קרמים על עור הפנים והצוואר, על תזונה נכונה, שמירה על רגיעה, ופעילות גופנית היא יתרון בדרך לאסתטיקה רפואית טבעית.

המזותרפיה הוא הטיפול לשיקום ולהחייאת העור בפנים

המזותרפיה הוא הטיפול לשיקום ולהחייאת העור בפנים


לעשות אקופונקטורה – גם נגד קמטים

הרפואה הסינית אשר לאורך מאות ואלפי שנים למדה להכיר את הטיפולים הטבעיים באדם מציעה טיפול בדיקור – אשר מוצע כקוסמטיקה פרה רפואית. למעשה, הדיקור ימריץ את זרימת הדם ואת פעילות חילוף החומרים, כך שרירי הפנים ישארו חיוניים יותר וייצור הקולגן המוגבר יאט את הליכי ההזדקנות של העור.
באמצעות טיפולי פילינג אפשר לקלף את שטח פני העור כדי להסיר את הקמטים העדינים והשטחיים יחסית

באמצעות טיפולי פילינג אפשר לקלף את שטח פני העור כדי להסיר את הקמטים העדינים והשטחיים יחסית


לעשות פילינג בעור הפנים

באמצעות טיפולי פילינג אפשר לקלף את שטח פני העור כדי להסיר את הקמטים העדינים והשטחיים יחסית. באמצעות הפילינג מרעננים את העור, בסופו של התהליך העור בהיר יותר וחלק יותר, גם הכתמים שעשתה השמש וגם הגיל נעלמים. ישנם כמה סוגי פילינג שיותאמו על פי סוג העור ועומק הקמטים.

מיזותרפיה – מה זה?
המזותרפיה הוא הטיפול לשיקום ולהחייאת העור בפנים. מזינים את העור בחומרים פעילים ובנוזלים אשר מזרזים את ההתחדשות של העור. במקביל, הזדקנות העור מואטת. כדי להתחיל את הטיפול ולהבין את צורת הטיפול שתהיה הטובה ביותר, יש להתייעץ עם הרופא המטפל – גם לגבי רגישות לחומרים המוחדרים לגוף. ישנן צורות הזרקה מכניות או אלקטרוניות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל