צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

08/02/2012

|

13:23

seperator

טיפולי עיבוי השפתיים הפכו בשנים האחרונות לאחד הטיפולים האסטטיים הנפוצים ביותר. הגדלת השפתיים נעשית באמצעות הזרקת חומרים לשפתיים על מנת לתת לשפתיים מראה חושני ומלא יותר. יש שני סוגי חומרים שניתן להזריק, האחד הוא חומר זמני שנעלם לאחר כשלושה חודשים והשני הוא חומר קבוע כדוגמת סיליקון. את כל סוגי ואופני עיבוי השפתיים יש להתאים באופן אישי לצרכי האישה ולתווי פניה.

גדלת השפתיים נעשית באמצעות הזרקת חומרים לשפתיים

גדלת השפתיים נעשית באמצעות הזרקת חומרים לשפתיים


שינוי מבנה השפתיים

מבנה השפתיים מושפע מגורמים רבים. עישון, הזדקנות עור הפנים,גנטיקה ועוד. במהלך תהליך ההזדקנות השפתיים מאבדות מנפחן, השפתיים צונחות מטה ונוצר מרחק רב יותר בין השפתיים לאף. כמו כן מתחילים להופיע קמטים מעל השפה ומתחילים לראות השתפלות של השפה כלפי חוץ. השינויים הללו מקנים לפנים מראה עצוב ומבוגר. אצל נשים מעשנות מופיעה תופעה נוספת של קמטים סביב השפתיים. לאחר תהליך עיבוי השפתיים ניתן לזכות במראה צעיר יותר.
חומרי המילוי הזמניים מבוססים על חומרים טבעיים בלבד והחומרים הקבועים מורכבים מחומרים סינטטים

חומרי המילוי הזמניים מבוססים על חומרים טבעיים בלבד והחומרים הקבועים מורכבים מחומרים סינטטים


חידושים בתחום עיבוי השפתיים

כפי שהוזכר לעיל יש שני סוגי טיפולים לעיבוי שפתיים, טיפול קבוע וטיפול זמני. חומרי המילוי הזמניים מבוססים על חומרים טבעיים בלבד והחומרים הקבועים מורכבים מחומרים סינטטים. הסיכוי לסיבוכים כאשר משתמשים בחומרים קבועים הוא גבוה יותר והסיבוכים יכולים גם לצוץ מספר שנים לאחר ההזרקה. הסיבה לסיבוכים היא שהגוף מגיב כנגד החומר המוזרק כיוון שהוא אינו מזהה אותו. התגובה יכולה לגרום לנפיחות. הבעיה העיקרית היא שהסיבוכים הללו הם בלתי צפויים ועלולים להימשך שנים רבות. לעומת זאת החומרים הם זמניים ומתפרקים כעבור זמן מה ולכן לא גורמים לתגובות ולתופעות לוואי.

בחירת טיפול
נוצרה לאחרונה סטיגמה שלילית כנגד הזרקת ועיבוי שפתיים וזאת לרוב בשל העובדה שהעיבוי וההזרקות לא נעשו בצורה מותאמת. חשוב מאוד בעת בחירת הטיפול והעיבוי להתייעץ עם רופא ומטפל מומחה על מנת להתאים את הטיפול המתאים ביותר שייתן את התוצאה הטובה ביותר. מחירי הבוטוקס משתנים בין מטפל למטפל ובין סוגי הטיפול השונים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל