צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

08/02/2012

|

13:15

seperator

ניתוח פלסטי הינו טיפול מורכב עם השלכות כבירות ומשמעותיות. ניתוחים פלסטיים כאלו עולים הרבה הן בשל המורכבות של הניתוח והן בגלל האומנות שבטיפול. החלטה על ניתוח פלסטי הן הגדלת חזה, הצרת היקפיים או כל ניתוח אחר לא יכולה להיעשות כלאחר יד ויש לשקולה היטב. השיקול הכלכלי לא אמור להיות השיקול שינחה את הלקוח בעת בחירת הטיפול או המנתח הפלסטי. בניתוח פלסטי משלמים על שינוי בגוף ולא על רכישת אביזר אופנה ולכן החשיבות העיקרית היא טיב הטיפול ולא לעלותו.

החשיבות העיקרית היא טיב הטיפול ולא לעלותו

החשיבות העיקרית היא טיב הטיפול ולא לעלותו


הניתוח הפלסטי

למרות שהניתוחים הפלסטים נתפסים כטיפולים אסטטים אין להקל ראש בניתוחים הללו. הם נעשים תחת הרדמה מלאה, ומדובר בפעילות כירורגית ככול ניתוח אחר. בתהליכי הריפוי השונים הגוף מייצר צלקת כלשהיא שאותה קשה לתקן, ניתוחי תיקון יכולים להיות מסובכים ולעיתים אף לא משביעי רצון. ולכן יש חשיבות רבה לניתוח הראשוני.
חשוב לזכור שתיקונים שעלולים להיווצר כתוצאה מניתוח ראשוני לא טוב עלולים לעלות עוד יותר כסף בהמשך

חשוב לזכור שתיקונים שעלולים להיווצר כתוצאה מניתוח ראשוני לא טוב עלולים לעלות עוד יותר כסף בהמשך


אילו טעויות יתכנו ?

הטעויות נחלקות לפי סוגי הניתוחים השונים. בניתוח הגדלת חזה בחירה לא נכונה של שתל החזה יכולה ליצור דיספרופורציות במראה לאחר הניתוח, כמו כן שתל גדול מידי עלול לגרום למתיחת העור ואף איבוד תחושה בפטמות. תוצאות אלו הן בלתי הפיכות. בניתוח הקטנת חזה עלול להתרחש נמק בפטמה כתוצאה מפגיעה באספקת דם. בתחום ניתוחי האף ניתן לראות בבירור כאשר ניתוח לא נעשה טוב. מצבו של אף שלא נותח טוב מתדרדר לאורך זמן ומראהו ניראה גרוע יותר לאורך השנים. וכמובן יש עוד ניתוחים רבים שעלולים להשאיר מראה לא תקין כתוצאה של ניתוח לא טוב.

בחירת מנתח
בחירת המנתח הפלסטי אינה כמו בחירת זוג נעליים או בגד חדש. יש להקדיש זמן ומחשבה לבחירת המנתח. ניתוח טוב ומקצועי עלול לעלות לא מעט כסף ויש להיות מודעים לכך. חשוב לזכור שתיקונים שעלולים להיווצר כתוצאה מניתוח ראשוני לא טוב עלולים לעלות עוד יותר כסף בהמשך הדרך. לפני בחירת ניתוח ומנתח יש לבצע מחקר מקיף אודות העלויות, סיבוכים אפשריים, מחירים, החלמה ועוד.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל