צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

08/02/2012

|

12:48

seperator

אתם מרגישים שאתם זקוקים לשינוי כולל ועכשיו זה כנראה הזמן הטוב ביותר לעשות את השינוי? המחשבה של להכנס לחדר ניתוחים פלסטיים ולצאת ממנו כמעט "כמו חדש" לאחר כמה שעות יכולה להיות המהלך המהפכני שישנה את החיים. לעתים מדובר בצורך לטפל בבעיה מולדת או בבעיה נרכשת – כל מהלך כרוך בייעוץ מטעם המנתח הפלסטי בפגישות הקודמות לניתוח עצמו. השילוב בין האיברים המנותחים יהיה בדרך כלל לצורך העניין באותו אזור או באזורים קרובים – למשל פנים או חזה. מדובר על חיסכון רב של זמן ניתוח ותקופת החלמה חופפת.

מי שמעוניינת בהגדלת חזה, הניתוח יכול להיות כרוך גם בשילוב של הרמת חזה

מי שמעוניינת בהגדלת חזה, הניתוח יכול להיות כרוך גם בשילוב של הרמת חזה


ניתוחים משולבים בפנים

כאשר הפנים נראות עייפות או מקומטות, אפשר לעשות את השינוי תוך כדי מתיחת פנים וניתוח אף, הצמדת אוזניים, ניפוח שפתיים מילוי קמטים לצד מילוי אזור האף ללא ניתוח ועוד. ניתן כמובן לעשות שאיבת שומן משני אזורים קרובים – לדוגמה פנים וצוואר ולאחר מכן למתוח את העור. המראה הסופי תלוי בכישרון ובניסיון הרופא המקצועי המנתח.
כאשר הפנים נראות עייפות או מקומטות, אפשר לעשות את השינוי תוך כדי מתיחת פנים וניתוח אף

כאשר הפנים נראות עייפות או מקומטות, אפשר לעשות את השינוי תוך כדי מתיחת פנים וניתוח אף


ניתוח משולב באזור החזה

עוד אחד מאפשרויות השילוב של ניתוחים פלסטיים זה ניתוחי החזה למיניהם; מי שמעוניינת או מעוניינים להקטין חזה, זה לרוב ייעשה כניתוח הקטנת חזה בפני עצמו, אולם מי שמעוניינת בהגדלת חזה, הניתוח יכול להיות כרוך גם בשילוב של הרמת חזה ואפילו שינוי של מיקום הפטמה או הגודל שלה ביחס לגוף השד.

מדוע ניתוח משולב עלול להיות קשה?
ישנם ניתוחים שבהם זמן ההתאוששות וההחלמה קשה וגדול יותר. בנוסף – נדרשים להסתגל למצב חדש לגמרי בבת אחת ולא בניתוחים נפרדים. בנוסף – יש לשקול אם באמת ניתוח נוסף הוא חיוני. עם כל זאת, עדיין הניתוחים המשולבים הופכים למקובלים יותר ויותר – ונעשה ניסיון להקטין את הסיכונים הכרוכים בהליך ניתוח שהוא ארוך.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל