צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/02/2012

|

14:24

seperator

בחורף יש יותר תירוצים כדי להסתגר בבית ולהתעטף בבגדים, ולכן ניתן לומר שהחורף עושה אותנו לפחות נראים – פשוט כי יוצאים פחות מהבית, משתדלים לנסוע ממקום למקום במקום ללכת ברגל, וזה יותר מובן אם מסרבים להגיע לאירוע מסוים למשל, או לקחת חופש מהעבודה. זו הסיבה, שרבים האנשים (או לפי הכמות, ניתן לומר שרבות הנשים) אשר עושות טיפולי פילינג דווקא בחורף. מגוון הסוגים של הפילינג מאפשר בחירה לא רק בסוג הטיפול, אלא גם בהשלכות שלאחריו, היות ומדובר על פילינג באזור הפנים וזה בולט למדי.

חשוב להשמר מאור השמש ולהשתמש בקרם לחות המזין את העור על פי המרשם

חשוב להשמר מאור השמש ולהשתמש בקרם לחות המזין את העור על פי המרשם


מה עושים עם פילינג?

באמצעות הפילינג מקלפים את העור תוך שימוש בחומצות ובקרמים אשר מסירים את האפידרמיס – שכבת העור העליונה. פילינג יחדור גם לשכבת העור הבינונית (דרמיס) ותטפל ברדיקלים חופשיים שחדרו לשם, מנקה את העור מחומרים מזהמים אחרים ומעודדים עור חדש לצמוח תחתיו. כאשר הפילינג חודר לשכבה שבה ניתן לטפל בפיגמנטציה, ניתן להסיר אפילו תחילתם של אלמנטים פרה – סרטניים שקשורים לצלקות אקנה או לכתמי שמש.
מגוון הסוגים של הפילינג מאפשר בחירה לא רק בסוג הטיפול, אלא גם בהשלכות שלאחריו

מגוון הסוגים של הפילינג מאפשר בחירה לא רק בסוג הטיפול, אלא גם בהשלכות שלאחריו


פילינג עמוק בחורף

הפילינג העמוק שונה מהאחרים בכך שהוא נעשה בקליניקה רפואית לטיפולי אסתטיקה רפואית. הטיפול עצמו אורך במשך שעה, ולאחר מכן המטופל/ת נשארים תחת פיקוח לאורך יממה שלמה. במהלך היממה הזו העור מומס ותאי העור המתים מוסרים. המסכה מוסרת ומורחים על עור הפנים חומר אנטיספטי כדי להפסיק את פעולת ההמסה.

ההחלמה לאחר הטיפול
לאחר הטיפול ישנה נפיחות ואדמומיות של עור הפנים, ואף יש לשמור כי הפנים לא יבואו במגע עם המים. לאחר כחמישה או שישה ימים מהטיפול ניתן לחזור לפעילות שגרתית, אולם העור ישאר עדיין אדמדם לאורך שלושה חודשים. חשוב להשמר מאור השמש ולהשתמש בקרם לחות המזין את העור על פי המרשם.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל