צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

01/02/2012

|

14:13

seperator

לא פעם אנו מרגישים שכולם יפים מאיתנו ונראים טוב יותר. תופעה זו אינה תופעה יחודית לכל אחד אלא כמעט כל אדם חש בהרגשה זו בשלב כלשהוא בחייו. בימינו בו אנו מוצפים בדוגמנים ודוגמניות במסכי הטלוויזיה ושלטי החוצות הרבים נושא זה הופך להיות אקוטי עוד יותר. כיום קיימים טיפולים וניתוחים רבים בהם ניתן באמצעות תהליכים פשוטים ביותר "לסדר" ו"לתקן" פגמים שנראים לנו לא במקום. כמו כן בעידן זה ישנם פגמים פיזים אשר משפיעים על בריאות האדם, גם בהם ניתן לטפל באמצעים פשוטים וקלים.

לא פעם אנו מרגישים שכולם יפים מאיתנו ונראים טוב יותר.

לא פעם אנו מרגישים שכולם יפים מאיתנו ונראים טוב יותר.


אילו טיפולים קיימים בימינו ?

תחום זה הולך וגדל וכל רגע נתון בשל ההתפתחויות הטכנולוגיות המהירות המתרחשות בעולם. ניתוחי לייזר שונים יכולים לטפל בצלקות וכתמים שונים על העור, כמו כן הסרת שיער בלייזר הינה טיפול יעיל מאוד כנגד שיעור יתר. נגד תופעת הקמטים, קיימים טיפולים כגון, בוטוקס, מתיחה והזרקות שונות. עבור אנשים עם קשיי ראיה טיפול בלייזר כבר קיים זמן רב ופותר אנשים מהצורך להרכיב משקפיים וגם עבור בעיות "קטנות" כמו פטרת בציפורניים  קיימים טיפולים.
כיום קיימים טיפולים כגון, בוטוקס, מתיחה והזרקות שונות

כיום קיימים טיפולים כגון, בוטוקס, מתיחה והזרקות שונות


ניתוחים פלסטיים שונים

הניתוחים הפלסטיים גם כן הופכים לנפוצים וזמינים יותר בשל הטכנולוגיות השונות שמתפתחות ובשל העלויות שיורדות עם הזמן. ניתן לחלק את הניתוחים לשניים, ניתוחים הנעשים מסיבה רפואית וכאלו הנעשים מסיבה אסטתית. עבור אנשים הסובלים מבעיה במחיצות האף, הניתוח הפלסטי נעשה מסיבה רפואית על מנת למנוע מצב של חנק. כמו כן התחום נפוץ ביותר עבור אנשים הרוצים לשנות את מראם מבחינה אסטתית. אנשים עם אף ששונה מאידיאל היופי רוצים להקטינו, נשים עם חזה קטן רוצות להגדילו וכו'.

כיצד לבחור טיפול ומנתח ?
חשוב מאוד לפני הטיפול או הניתוח לבחור היטב את המכון בו אתם רוצים לעבור את הטיפול. יש ללכת אך ורק למכון ידוע ולמנתח בעל שם. כמו כן חשוב מאוד להתייעץ עם אנשים, לקרוא ביקורות באינטרנט ועוד. רק לאחר הבחירה יש לגשת לפגישת ייעוץ ולקבל מושג אודות הטיפול אותו תעברו. רק לאחר שכל הדברים הללו נהירים וברורים ניתן להתחיל בטיפול.\

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל