צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

01/02/2012

|

14:03

seperator

ישנן סיבות רבות בגינן בני נוער בוחרים לעבור ניתוחים פלסטיים. הרוב מבקשים לעבור ניתוח פלסטי על מנת לשפר את המראה חיצוני שלהם כיוון שעבורם בגיל זה מראה הוא המפתח להצלחה בגיל ההתבגרות. עבור בני נוער הדימוי העצמי שלהם נגזר ישירות מהמראה שלהם ולכן יש לו חשיבות רבה ביותר. עבור בני נוער להיות דומה לכולם, לא להיתפס כשונה הן מטרות חשובות מאוד ולכן העיסוק הרב במראה שלהם. כמובן שיש ילדים הנאלצים לעבור ניתוחים פלסטים מסיבות רפואיות.

מראה חיצוני הוא המפתח להצלחה בגיל ההתבגרות

מראה חיצוני הוא המפתח להצלחה בגיל ההתבגרות


כיצד להכין בן נוער לניתוח ?

בני נוער השוקלים לעבור ניתוח פלסטי צריכים להיות בשלים רגשית וחייבם את תמיכת המשפחה על מנת לעבור את הניתוח. למרות היות הניתוח קטן הוא כרוך בסיכונים וחששות ולכן התמיכה נחוצה. לפני הניתוח יש לבדוק היטב מה הכשרת המנתח, מה הניסיון שלו בתחום, לבקש המלצות אודותיו וכו'. חשוב מאוד לשאול כל שאלה העולה בראש על מנת לקבל הרגשת בטיחות מקסימאלית.
ניתן להסיר שיער בלייזר

ניתן להסיר שיער בלייזר


אילו ניתוחים פלסטיים נפוצים ?

ניתוח אף הינו הניתוח והתהליך הקוסמטי הנפוץ ביותר בקרב בני נוער, לפני ביצוע הניתוח האף חייב להגיע לגודל בוגר. לרוב האף מגיע לגודלו הבוגר בגילאי 15, 16 אצל בנות ו17,18 אצל גברים. הצמדת אוזניים הוא טיפול נפוץ גם כן, ניתן לבצעו בגילאי 5, או 6.עיצוב סנטר ניתן לעשות במהלך גיל ההתבגרות, תיקוני אסימטריה של החזה, טיפולי לייזר להעלמת צלקות, הסרת שיער בלייזר  ועוד הם עוד ניתוחים הנפוצים בקרב בני נוער.

אילו דברים דרושים תשומת לב לפני ניתוח ?
הניתוח חייב להיות ביוזמת הנער ולא בעקבות לחץ הורים או סביבה, לבחירת המנתח הפלסטי חשיבות רבה, ולא להתחשב בשיקולים הכלכלים במקרה זה, הניתוח חייב להיערך במקום מוכר ונוח והניתוח חייב להיעשות תחת הסכמה של ההורים או אפוטרופוס. חשוב מאוד לבני הנוער להבין שהניתוח הפלסטי לא יביא לפתרון כל הבעיות, הוא לא הופך את האדם לשונה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל