צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

31/01/2012

|

19:05

seperator

לפניה למנתח פלסטי יכולות להיות סיבות רבות והן מתחלקות באופן כללי לשני גורמים עיקריים. הראשון בעיה פיזית שמשפיעה על התפקוד והשנייה היא בעיה אסטתית. בשנים האחרונות רואים שבעיה אסטתית יכולה אף להוביל לפגיעה נפשית ולכן יש להתייחס לשני הגורמים בכובד ראש ולא להקל באף אחד מהגורמים הללו. בעיות גופניות יכולות להיות עבור אנשים שנולדו עם בעיה בנחיריים המונעת מהם נשימה תקינה, וניתוח אף עבורם הוא הכרחי. הסיבה האסטתית היא יותר מגוונת ומתפרסת החל מעודף משקל וכלה בניתוחים להקטנת חזה.

לבחירת מנתח פלסטי חשיבות רבה מאוד וזוהי החלטה שאין להקל ראש לגביה

לבחירת מנתח פלסטי חשיבות רבה מאוד וזוהי החלטה שאין להקל ראש לגביה


כיצד מתכוננים לניתוח פלסטי ?

לפני הניתוח חשוב מאוד להתייעץ עם רופאים מקצועיים. להבין את משמעויות הניתוח, לקבל הדמיה כיצד הוא יבוצע. כמו כן חשוב מאוד להבין ולדעת כמה זמן תימשך ההחלמה, אילו הגבלות יהיו כתוצאה מהניתוח וכעבור כמה זמן ניתן יהיה לחזור לפעילות מלאה. חשוב גם כן לדעת כיצד להתכונן ליום הניתוח, עבור ניתוחים בהרדמה מלאה יתכן שהמנותח יצטרך להיות בצום של שתיים עשרה שעות לפני כן.
כן חשוב מאוד להבין ולדעת כמה זמן תימשך ההחלמה וכדומה

כן חשוב מאוד להבין ולדעת כמה זמן תימשך ההחלמה וכדומה


מה קורה לאחר היציאה מהניתוח ?

לאחר ניתוח כולם מקווים לחזור לעבודה ולתפקוד מלא במהרה. חשוב להבחין בין סוגי הניתוחים פלסטיים השונים. באופן כללי עבור כל ניתוח פלסטי יתכנו לפחות מספר ימים של התאוששות. הגוף עובר התערבות כירורגית הכוללת תפרים וחתכים שונים, כתוצאה מכך הגוף צריך מספר ימים להתאושש. לאחר ניתוח פלסטי יתכנו כאבים למספר ימים, ניתן לפתור אותם באמצעות משככי כאבים. במידה והכאבים לא חולפים יש לפנות לרופא בשביל לבדוק את המשך הטיפול.

כיצד בוחרים מנתח פלסטי ?
לבחירת מנתח פלסטי חשיבות רבה מאוד וזוהי החלטה שאין להקל ראש לגביה. גם טיפולים אלו כמו כל ניתוח עלולים לגרור סיכונים מסוימים ולכן בבחירת המנתח ישנם שיקולים רבים שצריכים להילקח. דבר ראשון חשוב לקבל המלצות על הרופא המנתח. לחפש עליו באינטרנט, לקבל המלצות מרופאי משפחה ועוד. דבר שני שיש לבדוק הוא היכן נערך הניתוח. חשוב שהניתוח יערך במקום נקי, נעים ונוח.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל