צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

31/01/2012

|

18:59

seperator

עד לפני שנים לא רבות ניתוח פלסטי אצל ילדים לא היה עולה על הדעת, מכיוון שהורים לא היו מוכנים להודות בצורך זה. לדימוי הגוף של הילד, נער חשיבות רבה בהתפתחות התקינה המנטלית והרגשית של הילד. ילד עם דימוי עצמי גבוה וחיובי הופך להיות מקובל כבר בגיל מאוד צעיר. מחקרים הראו שכבר מגיל ארבע, חמש מתחילים להרגיש שונה כאשר יש מום כלשהוא בגופם. התחושה מתעצמת עם הגיל ועם המשוב החוזר של הסביבה.

נערה עם דימוי עצמי גבוה וחיובי הופכת להיות מבוגרת מקובלת מאוד.

נערה עם דימוי עצמי גבוה וחיובי הופכת להיות מבוגרת מקובלת מאוד.


מה הוא ניתוח שפה שסועה ?

ניתוחים פלסטיים לתיקון שפה שסועה קימים כבר שנים רבות, למרות העיוות הצורני הרב שנוצר באזור האף והשיניים מנתחים רבים בחרו לדחות את הניתוח לסוף גיל ההתבגרות בטענה שהפנים לא סיימו התפתחותם. גישה זו התעלמה מהנזק התדמיתי והנפשי שנוצר לילד כתוצאה מהדחייה הזו. בשנים האחרונות מגמה זו השתנתה והרעיון הוא לנסות לשנות ולתקן כמה שיותר מוקדם. למדו שניתוח מוקדם לא פוגע בהתפתחות התקינה וגם אם כן, ניתן לעשות ניתוח פלסטי חוזר.
למדו שניתוח מוקדם לא פוגע בהתפתחות התקינה וגם אם כן, ניתן לעשות ניתוח פלסטי חוזר

למדו שניתוח מוקדם לא פוגע בהתפתחות התקינה וגם אם כן, ניתן לעשות ניתוח פלסטי חוזר


כיצד מטפלים בכתמי לידה ?  

כתמי לידה הם שם כללי לכתמים המופיעים על גופו של הילד מהלידה. חלקם יכולים להפוך לנגע סרטני וכמובן שאת אלא יש להסיר במהרה. חלק גדול של כתמי הלידה נוצרים כתוצאה מהיווצרות כלי דם באזורים שונים. למרות שיתכן שאין להם השפעה תפקודית ופיזית הם עלולים להשפיע במידה ניכרת על התפקוד המנטלי ותפיסת הגול של הנער, ילד.ניתן לטפל בבעיה על ידי צנתור כלי הדם הללו, כריתתם והתערבות בלייזר.

אוזניים בולטות ?
אוזניים בולטות או "אוזני דמבו" כפי שהילדים קוראים להם יכולים להופיע בכל מיני דרגות. בעבר היה מקובל לא לנתח ולתקן אותם עד גיל עשר בערך אך בשנים האחרונות למדו שגם בגיל חמש, שש ניתן לבצע את ניתוח האוזניים הבולטות ולמנוע מהילד את ההשפלה וההתמודדות עם ילדים לועגים לכל אורך תקופת בית הספר היסודי. ניתוח בשלב זה לא פוגע באפרכסת ובגדילתה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל