צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

31/01/2012

|

18:54

seperator

הרבה פעמיים אנשים מרגישים שהם היו רוצים לשנות משהו בגופם, לא מרגישים יפים מספיק יחסית לסביבתם וחושבים על דברים שהם היו רוצים לשנות בגופם או במראה שלהם. אם נבדוק נגלה שלכל אדם יש אלמנטים אותם הוא היה רוצה לשנות בצורה כזו או אחרת. בשנים האחרונות כמעט לכל הבעיות והמועקות הללו יש פיתרון, אין סיבה שאדם יסבול בשל מראהו אם ניתן באמצעות טיפולים קיימים לטפל בזה. יש לזכור שישנם טיפולים שהם חובה ולא קשורים לאידאל יופי כלשהוא. עבור אדם שנולד עם בעיה במחיצות האף הניתוח יהיה חובה על מנת שיוכל לנשום כמו שצריך.

הרבה פעמיים אנשים מרגישים שהם היו רוצים לשנות משהו בגופם

הרבה פעמיים אנשים מרגישים שהם היו רוצים לשנות משהו בגופם


אילו טיפולים קיימים ?

כיום קיימים טיפולים כמעט בכל נושא ותחום אפשרי. עבור אנשים עם אוזניים בולטות יש ניתוח הצמדת אוזניים, ישנם מאות רופאים המתמחים בניתוחי ושיפוצי אף, טכניקות חדשות ומתוחכמות ביותר מטפלות בהסרת שיער מיותר מכל מיני אזורים שונים בגוף, ישנם טיפולים רבים כנגד קמטים, טיפולי הזרקות, טיפולי בוטוקס ומתיחות הפכו להיות נפוצים עד מאוד, ישנם טיפולים רבים להסרת צלוליטיס.
הטיפולים המוזכרים לעיל משתנים במידת מורכבותם

הטיפולים המוזכרים לעיל משתנים במידת מורכבותם


כיצד לבחור את איש המקצוע ?

הטיפולים המוזכרים לעיל משתנים במידת מורכבותם ולכן עבור כל טיפול יש להתאים את איש המקצוע הנכון. עבור טיפולי שיער קיימים מאות מכונים במהלך הארץ המשתמשים בטכנולוגיות שונות להורדת שיער, בעוד שעבור ניתוחי אף דרוש מנתח אף מומחה בתחומו. עבור כל תחום מומלץ לעשות סקר שוק ולקבל המלצות לפני חתימה על ניתוח או טיפול.

מה מחירי הטיפולים ?
עיניים המחירים משתנה עד מאוד בין טיפול לטיפול, בעוד שטיפולים בפטרת ציפורניים מסתכמים במאות שקלים ניתוחים פלסטיים שונים יכולים לעלות עשרות אלפי שקלים. החשוב ביותר הוא להתייעץ עם גורמים מוסמכים לפני הטיפול ולקבל מספר הצעות מחיר ממספר רב של מטפלים על מנת לקבל את הטיפול הנכון ביותר הן מחינת מחיר והן מבחינת איכות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל