צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

31/01/2012

|

18:47

seperator

למרות שאומרים שהכול מתחיל בראש, או מתפרץ מבפנים, הרי שאת הביטחון העצמי אפשר לשאוב בקלות מהדימוי העצמי שלנו, שתלוי גם במראה החיצוני. הדימוי העצמי הוא המפתח להצלחות או לכשלונות שונים בכל מיני מישורים בחיים, ולא רק במישור הרומנטי. היום את מה שהטבע לא חנן בו, ניתן לבקש וגם לקבל בתהליך של ניתוחים פלסטיים, כמו למשל הסרת משקפיים בלייזר, ניתוח להגדלת חזה, להרמתו, לניפוח שפתיים וניתוחים נוספים. רבים שואלים את עצמם אם זה הפתרון שכדאי להצמיד לשאלת הבטחון העצמי, אולם עד שלא מנסים ומגשימים, לא נוכחים בהבדל.

למרות שאומרים שהכול מתחיל בראש, או מתפרץ מבפנים, הרי שאת הביטחון העצמי אפשר לשאוב בקלות מהדימוי העצמי שלנו

למרות שאומרים שהכול מתחיל בראש, או מתפרץ מבפנים, הרי שאת הביטחון העצמי אפשר לשאוב בקלות מהדימוי העצמי שלנו


שינוי מוחשי – יכול להיות הצעד האמיתי לשינוי

השינויים החיצוניים בגוף באופן פסיכולוגי אינם תופסים רק מקום של תפישת היופי בעיני העצמי, אלא גם ההוכחה שאפשר לעשות את הצעד הראשון בקשר לשינוי, ויש לו תוצאות ישירות שיכולות לסחוט מחמאות מאנשים אחרים. החיים קצרים יחסית מכדי שלא ליהנות גם מדימוי עצמי גבוה, השאלה היא מהי מידת האומץ שנדרשת כדי להשקיע בכך?
ניתוח פלסטי אינו המגרש רק לנשים

ניתוח פלסטי אינו המגרש רק לנשים


ביטחון אצל נשים וגם אצל גברים

ניתוח פלסטי אינו המגרש רק לנשים, ישנם גברים רבים שפונים כדי לעשות ניתוח פלסטי שבאמצעותו ניתן יהיה "לדלג" על הארות עוקצניות של החבר'ה, או פשוט להרגיש טוב עם גוף חשוף או ביום – יום. ישנם גברים שמעוניינים לעשות ניתוח הקטנת חזה, ניפוח שרירי התאומים או שאיבת שומן למשל.

להשאר צעיר/ה זו פריבילגיה
לא לכל אחד ישנה האפשרות לשמור על מראה צעיר גם כאשר השנים מתקדמות במלוא המרץ. גם לאחר הצצת הקמט הראשון או נשירת שיער באופן מאסיבי, לא רק שתוקף אותנו הגיל עם בעיותיו – אלא ניתן להשיב מלחמה עם טיפולי אסתטיקה מתאימים. מצד שני, כך גם ניתן לחיות איתן בשלום.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל